REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su „Apple“ „iTunes“ konkuruosiančią skaitmeninės muzikos parsisiuntimo paslaugą „Google Music“ „Google“ ruošiasi pateikti iki šių Kalėdų.

REKLAMA
REKLAMA

„Google“ šiuo metu veda „toli pažengusias“ derybas su didžiausiomis muzikos įrašų kompanijomis dėl naujos muzikos parsisiuntimo internetu paslaugos, kuri gali būti pristatyta dar iki Kalėdų, skelbia „Telegraph.co.uk“.

REKLAMA

Teigiama, kad „Google“ derybininkų grupei vadovauja bendrovės viceprezidentas Andy Rubinas, atsakingas už inžinerijos sprendimus ir vienas iš „Android“ OS programos vadovų.

Pasak dviejų neįvardintų šaltinių, A. Rubinas siekia „paleisti“ „Google Music“ dar iki Kalėdų. Manoma, kad ši muzikos parsisiuntimo paslauga bus alternatyva bendrovės „Apple“ muzikos parduotuvei „iTunes“ ir kitoms konkuruojančioms paslaugoms, tokioms kaip „Play Digital“ ar „Amazon MP3“. „Google Music“ esą siūlys ne tik skaitmeninių įrašų parduotuvę, bet ir savo muzikos laikymo „debesyje“ – nuotoliniuose interneto serveriuose – galimybę, kad muzikos kolekciją būtų galima pasiekti iš bet kurio prie interneto prijungto įrenginio.

REKLAMA
REKLAMA

Šiek tiek informacijos apie ruošiamą muzikos paslaugą „Google“ atskleidė šių metų gegužės mėnesį Kalifornijoje vykusioje metinėje I/O konferencijoje. Tada buvo užsiminta, kad „Google Music“ bus glaudžiai susieta su „Android“ mobiliąja OS, o šios paslaugos debiutas esą galėtų įvykti vienu metu su „Android 2.2“ versijos išleidimu.

Pasak apžvalgininkų, rengiama „Google“ muzikos paslauga dar labiau sustiprins „Google ir „Apple“ konkurencinę kovą. Abi bendrovės vis labiau konkuruoja mobiliųjų ir „stacionarių“ operacinių sistemų, internetinės reklamos ir kitose srityse.

Kol kas oficialūs „Google“ atstovai nekomentuoja pranešimų apie ruošiamą muzikos parsisiuntimo paslaugą, tačiau vienas garso įrašų pramonės atstovas, nenorėjęs skelbti savo pavardės, pareiškė, jog įrašų kompanijos mano, jog „Google“ galės rimtai varžytis su „Apple“. Pasak jo, ši bendrovė turi visus tam reikiamus resursus, ir, sujungusi savo naująją paslaugą su interneto paieškos sistema bei mobiliąja „Android“ platforma, gali tapti sunkiai įveikiamu varžovu „iTunes“ savininkei. „Tai bus labai galingas šios rinkos dalyvis, kuris labai padės muzikos verslui“, – sakė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų