• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lapkričio 18 d. penkių didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai turės galimybę išvysti geriausias pasaulio pastarųjų metų reklamas. Programa, sudaryta ir pačių „skaniausių“ reklamos vaizdo klipų, šiais metais pelniusių apdovanojimus prestižiniame tarptautiniame reklamos festivalyje „Kanų liūtai („Cannes Lions“), bus rodoma Vilniuje, Kaune, Panevėžyje ir Šiauliuose kino teatruose ,„Forum Cinemas“ bei Klaipėdoje.

REKLAMA
REKLAMA

 

Geriausių reklamų peržiūros Lietuvoje organizuojamos kasmet nuo 2007 m. Šiais metais žiūrovams bus pristatytos garsių prekės ženklų reklamos – „Oldspice“, „Wrigley“, „IKEA“, „PUMA“, „LEVI'S“, „Apple“, „Philips“, „Nike“, „NOKIA“ ir kt. – už idėjų originalumą pelniusios aukso, sidabro ar bronzos apdovanojimus prestižiniame reklamos festivalyje.

REKLAMA

Peržiūros dalyviai galės pamatyti beveik 100 geriausių pasaulio reklamų, kurias sukūrė visame pasaulyje puikiai žinomos reklamos agentūros, tokios kaip „Saatchi&Saatchi“, „Droga5“, „Leo Burnett", „Ogilvy“, „BBH“ ir kt. Tarp geriausių pasaulio reklamų bus rodomi darbai iš JAV, Australijos, Kanados, Argentinos, Prancūzijos, Pietų Afrikos Respublikos, Egipto, Brazilijos, Vokietijos, Italijos, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Suomijos, Tailando, Indijos, Meksikos, Danijos, Jungtinių Arabų Emiratų, Ispanijos, Belgijos, Čilės ir kt. Reklamos apima įvairias sritis: nuo vyriškų dezodorantų ar vaisių užkandžių iki filmukų, skirtų rūkymo ir smurto prevencijai.

REKLAMA
REKLAMA

Pernai 1,5 val. trukmės programą, sudarytą iš prestižinius „Kanų liūtų" apdovanojimus pelniusių reklamos vaizdo klipų, panoro pamatyti 2,5 tūkst. Lietuvos didmiesčių gyventojų. Buvo surengti 5 seansai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje, tačiau dėl stulbinančio peržiūros populiarumo, sostinėje buvo surengti dar du papildomi seansai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

57-ąjį kartą vykstantis festivalis „Kanų liūtai“ šiemet pritraukė daugiau nei 24 tūkst. darbų iš 90-ties šalių. Festivalio savaitę daugiau kaip 8000 žmonių dalyvavo parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 20-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose, apdovanojimų ceremonijose.

REKLAMA

 

(pelnė „Grand Prix“ apdovanojimą „Film“ kategorijoje)

(pelnė auksinį „Liūto“ trofėjų „Film“ kategorijoje)

(pelnė auksą „Titanium and Integrated“ kategorijoje)

(pelnė auksinį  „Liūto“ trofėjų „Film“ kategorijoje)

(pelnė auksinį „Liūto“ trofėjų už kampaniją)

(pelnė sidabrinį „Liūto“ trofėjų „Film“ kategorijoje)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų