REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Puikios reklaminės kampanijos gali sukelti revoliucijas. Jos gali pakeisti kasdienį žmonių gyvenimą: tiek į gerąją, tiek į blogąją pusę.

REKLAMA
REKLAMA

Portalas cnbc.com, remdamasis ,,AdAge", pateikia dvylika įtakingiausių praėjusio šimtmečio reklaminių kampanijų.

REKLAMA

12. ,,Apple 1984"

Metai: 1984

Agentūra: Chiat/Day

,,Ši reklama nuo pasirodymo ,,Super Bowl„ metu daugiau nebuvo transliuota. Tačiau nedaug reklamų turėjo tokią įtaką, kaip ši. ,,Advertising Age“ jai suteikė 1980-ųjų reklamos titulą. Šiandien vis dar galima pastebėti jos poveikį futuristinėse AT&T, MCI ar ,,Intel„ reklaminėse kampanijose“, - rašoma 1997 metais pristatyme darbe ,,Apple's 1984: The Introduction of the Macintosh in the Cultural History of Personal Computers".

REKLAMA
REKLAMA

11. Federal Express ,,Fast talker"

Metai: 1982

Agentūra: Ally & Gargano

10. Avis ,,We try harder"

Metai: 1963

Agentūra: ,,Doyle Dane Bernbach"

,,Avis„ savo portale teigia, kad frazė ,,We Try Harder“ (Mes stengiamės labiau) tapo viena ilgiausių išlikusių ir gerbiamiausių reklaminių frazių.

 

Avis ,,We try harder” (nuotr. SCANPIX)Avis ,,We try harder” (nuotr. SCANPIX)

 

9. Clairol ,,Does she ... or doesn't she?"

Metai: 1957

Agentūra: ,,Foote, Cone & Belding"

Ši reklama buvo tokia sėkminga, kad per metus plaukų dažų pardavimai išaugo nuo 25 mln. JAV dolerių iki 186 mln. JAV dolerių. Taip pat dalis valstijų atsisakė reikalavimo vairuotojo teisėse nurodyti moters plaukų spalvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Clairol ,,Does she ... or doesn't she?” (nuotr. SCANPIX)Clairol ,,Does she ... or doesn't she?” (nuotr. SCANPIX)

8. Miller Lite ,,Tastes great, less filling"

Metai: 1974

Agentūra: ,,McCann-Erickson Worldwide"

7. Absolut Vodka ,,Absolut Bottle"

Metai: 1981

Agentūra: TBWA

Reklaminė kampanija buvo tokia sėkminga, kad ,,Absolut" ją naudoja ir šiandien.

6. DeBeers ,,A diamond is forever"

Metai: 1948

Agentūra: ,,N.W. Ayer & Son"

Reklaminė kampanija gali tęsti amžinai. ,,A Diamond is Forever" (Deimantas – amžiams) frazė vėliau buvo naudojama filmuose, knygose bei dainose.

REKLAMA

5. McDonald's ,,You Deserve a Break Today"

Metai: 1971

Agentūra: ,,Needham, Harper & Steers"

,,McDonald's„ prekės ženklo ikona Ronaldas McDonaldas nebuvo vaizduojamas visose šio tinklo reklaminėse kampanijose. Šioje reklamoje greito maisto tinklas atkreipė dėmesį į skubančius klientus, kad šie atkreiptų dėmesį, kaip lengvai ir greitai galima įsigyti ,,McDonald's“ patiekalą.

4. Nike ,,Just Do It"

Metai: 1988

Agentūra: ,,Wieden & Kennedy"

3. Marlboro ,,Marlboro Man"

Metai: 1955

Agentūra: ,,Leo Burnett Co."

Anot ,,AdAge„ tai pats stipriausias šimtmečio prekės ženklas – Marlboro Man (Marlboro vyras) atspindi Amerikos kaubojų ir vyrišką prekės ženklą. Tai padėjo ,,Marlboro“ tapti geriausiai perkamomis cigaretėmis pasaulyje.

REKLAMA

2. Coca-Cola ,,The pause that refreshes"

Metai: 1929

Agentūra: ,,D'Arcy Co."

,,Visada vertinau prekės ženklus, kurie ilgai išsaugo reklamos kampanijos pagrindą. ,,Coca-Cola„ tai pademonstravo su ,,Pause that Refreshes“ (Petraukėlė, kuri atgaivina) 1930-1950-aisiais JAV. Ji padėjo tautai įveikti depresiją, o per Antrąjį pasaulinį karą tapo JAV kariuomenės talismanu – kiekvienas karys galėjo nusipirkti ,,Coca-Colos„ butelį už 5 JAV centus bet kur“, - teigė nepriklausomas reklamos konsultantas Chrisas Macrae.

1. Volkswagen ,,Think Small"

Metai: 1959

Agentūra: ,,Doyle Dane Bernbach"

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų