REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„General Motors“ vakar oficialiai pranešė apie terminio formavimo bandymus, kuriuos kompanija atlieka su nedideliu svoriu pasižyminčiais magnio lydinių lakštais. Kol kas tokia naujiena neskamba itin įspūdingai, tačiau amerikiečių siekiamas rezultatas yra itin tvirtos detalės, kurios būtų lengvesnės už aliuminio lydinio analogus.

REKLAMA
REKLAMA

Magnio liejiniai jau ilgą laiką naudojami įvairių automobilių detalių gamybai, bene geriausiai iš jų žinomi yra lengvojo lydinio ratlankiai. Naujasis „General Motors“ plėtojamas metodas leidžia medžiagą suformuoti į itin tikslias ir standžias formas. Siekiant tą padaryti magnis yra įkaitinamas iki 450 laipsnių Celsijaus, o tuomet suformuojamas į norimą detalę.

REKLAMA

Kompanija jau sukūrė magnio lydinio bagažinės dangčio vidinį panelį, kuris išlaikė 77 tūkst. bandymų roboto smūgių ir 250 kg apkrovą be jokių problemų. Už standartinį plieninį panelį jis lengvesnis tik vienu kilogramu, tačiau didesnio kiekio magnio komponentų panaudojimas leistų ženkliau sumažinti svorį.

Kaip pažymėjo „General Motors“ pasaulinės automobilių kėbulu inžinerijos vykdantysis direktorius Gregas Wardenas, siekiant sumažinti degalų sąnaudas svarbus yra kiekvienas sutaupytas gramas. „Galimybė sunkesnius metalus pakeisti vienais iš lengviausių padės mums pagerinti ekonomiškumo rodiklius, o šiais pasiekimais galės džiaugtis klientai visame pasaulyje. Technologija taip pat suteikia tvirtumą ir patvarumo, kokio visi tikisi“, − komentavo jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų