REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antroji Dakaro ralio diena tapo tikromis išgyvenimo lenktynėmis ne vienai Lietuvos komandai. Problemų neišvengė ir sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujanti „Constra Racing“ trijulė. Jų sunkvežimis patyrė naujas technines problemas, dėl kurių komanda nesugebėjo pasiekti finišo ir pasuko tiesiai link bivako Alula mieste.

Antroji Dakaro ralio diena tapo tikromis išgyvenimo lenktynėmis ne vienai Lietuvos komandai. Problemų neišvengė ir sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujanti „Constra Racing“ trijulė. Jų sunkvežimis patyrė naujas technines problemas, dėl kurių komanda nesugebėjo pasiekti finišo ir pasuko tiesiai link bivako Alula mieste.

REKLAMA

Dakaro ralis Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko ekipažui prasidėjo išties neblogai.

Pirmame greičio ruože jie pademonstravo devintą rezultatą, o antro greičio ruožo pradžioje sugebėjo užfiksuoti net trečią laiką. Tačiau jau netrukus ambicijas pagerinti praėjusiais metais galutinėje rikiuotėje pasiektą 12-ą poziciją teko palaidoti. Iš pradžių ekipažas pramušė sunkvežimio ratą, bet tai nebuvo kritinis momentas.

Visgi vėliau įvyko toks techninis gedimas, kurio ekipa išspręsti trasoje negalėjo ir antrojo greičio ruožo finišo pasiekti per duotą laiko normą jau nebeturėjo jokių šansų. Teko pakeisti maršrutą ir alternatyviu keliu važiuoti į šio vakaro bivaką.

REKLAMA
REKLAMA

„Yra kaip yra, bet šiemet tikrojo Dakaro podiumo nepamatysime ir jau tikrai žinome, kad savo plano pagerinti praėjusių metų rezultatą jau niekaip neįgyvendinsime. Diena prasidėjo gana linksmai ir nuotaikingai.

REKLAMA

Už mūsų startavo greitesnis sunkvežimis, tai per pirmus dešimt kilometrų jis mus aplenkė, bet mes nuolat sekėme jam iš paskos. Lėkėme tikrai smagiai, bet pramušėme ratą. Keisti jo nestojome, nes oro pripūtimo sistema sėkmingai palaikė slėgį. Pavyko pasiekti pirmą kelio tašką, kuriame užfiksavome mums rekordinį laiką – buvome treti. Tai parodė, kad mes tikrai galime kovoti dėl aukštų pozicijų, net ir vairuodami tokį sunkvežimį, kuris neturi pilnos galios.

Po pirmo kelio taško stojome keisti ratą. Tačiau jį pasikeitus akceleratorius nustojo reaguoti į paspaudimus. Iš pradžių bandėme tvarkytis, bet niekaip neradome problemos. Šiaip ne taip išvažiavome iki asfalto ir komanda toliau sprendė problemą, keitė dalis, akceleratoriaus pedalą, bet jokios naudos nebuvo. Visos pastangos buvo bevaisės. Nusprendus asfaltu judėti link bivako sunkvežimis lyg ir atsigavo. Paskaičiavome, kad galbūt dar spėtume įveikti trasą, bet vos tik grįžome į maršrutą, problema ir vėl pasikartojo.

REKLAMA
REKLAMA

Teko vėl apsisukti ir grįžti asfaltu. Problema taip ir liko neaiški. Gali būti, kad važiuojant nelygiu keliu, esant vibracijai kažkur juda pažeistas elektros instaliacijos kabelis, kuris kartais įjungia kažkokį avarinį režimą. Tokia mūsų versija, bet tikroji priežastis dar nežinoma.

Tikimės, kad rytoj galėsime startuoti ir kovoti dėl atskirų greičio ruožų rezultatų, nes bendrąja prasme mes šiemet rezultato jau nebeturėsime. Svarbiausia, kad mechanikams pavyktų rasti šitą pasislėpusį gedimą ir rytoj būtume starte“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų