Po variklio dangčiu montuojami galingi ir itin efektyvūs nauji varikliai su tiesioginio įpurškimo degalų sistema, tokie kaip du nauji benzininiai agregatai su turbinomis ir naujasis turbodyzelis, kuris į atmosferą išmeta vos 99 g/km anglies dvideginio, užtikrina ypač platų variklių pasirinkimą.
Naujasis 2,0 litrų darbinio tūrio turbodyzelinis variklis išvysto 88 kW/120 AG arba 103 kW/140 AG ir atitinka A efektyvumo klasę. Modeliai su penkiomis ir keturiomis durimis, kuriuose sumontuota šešių pavarų mechaninė greičių dėžė bei „Start/Stop“ sistema, vidutiniškai vartoja vos 3,7 l/100 km degalų, o į atmosferą (pagal EK Nr. 715/2007 reglamentą) išmeta vos 99 g/km anglies dvideginio (universalas „Sports Tourer“– 104 g/km). Su 2,0 l turbodyzeliniu varikliu, „Insignia“ yra efektyviausias modelis savo klasėje.
Inžinieriai patobulino „Insignia” kėbulą, dabar jis pasižymi geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis. Su itin mažu oro pasipriešinimo koeficientu „Insignia“ hečbekas (0,25 Cd) ir „Sports Tourer (0,28 Cd) yra aptakiausios kėbulo formos serijinės gamybos automobiliai pasaulyje.
Naujas „Insignia Country Tourer”: nuotykiams pasirengęs „Insignia” šeimos narys
Parodoje debiutuos „Opel Insignia Country Tourer”. Kuomet „Sports Tourer“ yra elegantiškas šeimos ir verslo automobilis, naujasis „Insignia Country Tourer” sukurtas nuotykiams.
Atletiškas, visais varomais ratais, padidinto pravažumo automobilis suteikia laisvės ne tik mieste, bet ir užmiestyje. Aiškūs bruožai – kėbulo dugno galinės ir priekinės apsaugos, iškilios ratų arkos ir pažeminta kėbulo apatinė linija dera prie dvigubo dujų išmetimo vamzdžio. Moderni visų varomų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga ir tikslų valdymą važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis. Naujoje versijoje montuojami galingi varikliai su turbinomis – 184 kW/250 AG, 2,0 l „SIDI“ benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ar veiksmingas turbodyzelinis „2,0 BiTurbo“ agregatas. Abiejų variklių maksimalus sukamasis momentas yra 400 Nm.
„Monza Concept”: koncepcinis modelis demonstruoja rytojaus automobilio viziją
Lengvas, atletiškas išorėje, su unikaliomis technologijomis. Šis automobilis, debiutuoja IAA parodoje ir lankytojams demonstruoja „Opel“ naujos kartos modelius. Kuriant naujos kartos „Opel“ automobilius didžiulis dėmesys skiriamas efektyvumui. Norint pabrėžti efektyvumą, „Monza“ koncepciniame modelyje atskleidžiama „Opel“ dizaino filosofija – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“, o kėbulo kontūruose labiau atsispindi atletiškas lankstumas nei vien tik jėgos tvirtumas.
Individualumo čempionas ADAM: daugiau pasirinkimo galimybių ir geresnis junglumas
Tai demonstruoja nauji „ ADAM Black Link” ir „ADAM White Link” specialūs modeliai su modernia „IntelliLink” informacine ir pramogų sistema bei „Siri Eyes” balso komandų funkcija įdiegta visuose ADAM modeliuose.
Abu šie modeliai debiutuos tarptautinėje automobilių parodoje. Pagaminti ribotu kiekiu, tik 2000 vienetų, „ADAM Black Link” ir „White Link” atspindi išmanųjį telefoną – juodą ir baltą, su šlifuoto aliuminio akcentais. Moderni informacinė ir pramogų sistema junglumo technologijas atskleis per įkvepiantį dizainą. Žavus „Opel ADAM” individualumo čempionas savo vardą per pastaruosius mėnesius stiprino pristatydamas dar daugiau išorės ir vidaus dizaino galimybių. Dvejomis naujomis kėbulo ir viena stogo spalvomis bei nauju ratų dizainu bei grafikos elementais praplės indivizualizacijos galimybes. Interjere, stilingas miesto automobilis turi naujus dekoro elementus prietaisų skydelyje, centrinėje konsolėje ir duryse, naujus sėdynių apmušalus ir vidinės stogo dangos dizainą. Tai dar labiau padidina galimybes pirkėjui susikurti savo svajonių automobilį.
1,0 l, „SIDI turbo”, kurio galia 85 kW/115 AG: nauji trijų cilindrų variklių standartai
Pristatydamas tris naujas variklių šeimas ir 13 naujų variklių iki 2016 m., „Opel” stipriai praplės siūlomų variklių gamą. Naujas 85 kW/115 AG trijų cilindrų „SIDI Turbo“ (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) benzininis variklis ne tik draugiškas gamtai, tačiau jis nustato naujus trijų cilindrų variklių atnaujinimo standartus apimant triukšmingumą ir vibraciją, kurių rodikliai daugeliu atveju pranašesnis nei keturių cilindrų agregatų. Nepaisant savo mažo dydžio, pasiekia 166 Nm sukimo momentą, variklio apsukoms esant nuo 1800 iki 4700 aps./min. Šis variklis debiutuosiantis mažo dydžio automobilyje ADAM kitais metais. Jis bus montuojamas su naujos kartos šešių laipsnių pavarų dėže.
„Cascada” su 1,6 l „SIDI turbo” 147 kW/200 AG varikliu: tikras važiavimo kabrioletu jausmas
Efektingas naujas „Opel” 1,6 l „SIDI turbo“, 147 kW/200 AG variklis kurio maksimalus sukamasis momentas – 300 Nm, o greitis – 235 km/h su „overboost“ funkcija, tarptautinėje automobilių parodoje debiutuos „Cascada“ modelyje. Tai visai naujai sukurtas „Opel“ keturių cilindrų benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, ir kuris pasiekė didžiausią galią „Opel“ 1,6 l agregatų klasėje. Šis variklis prisijungs prie 1,6 „SIDI turbo“, 125 kW/170 AG agregato, kuris buvo pristatytas su debiutuojančia „Cascada” praėjusį pavasarį.