REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2013 m. modeliu įvardinamam „Ford Escape“ pastarosios savaitės buvo itin nesėkmingos. Iš pradžių liepos viduryje dėl trukdymus stabdant galinčių sukelti kilimėlių buvo atšaukti beveik keturi tūkst. automobilių, tačiau koncerno problemos tuo nesibaigė. Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad atšaukiami dar 11,5 tūkst. nuo balandžio pražios iki liepos 11d. pagamintų JAV ir Kanadoje realizuotų automobilių su 1,6 litro „EcoBoost“ varikliais.

REKLAMA
REKLAMA

Šį kartą „Ford“ ėmėsi drastiškų priemonių ir patarė „Escape“ savininkams nevairuoti savo automobilių, o nedelsiant susisiekti su gamintojo atstovybės darbuotojais, idant šie galėtų atvykti pasiimti SUV ir suteiktų jiems pakaitinę transporto priemonę. Galbūt amerikiečiai šiek tiek dramatizuoja, tačiau problema šį kartą išties rimta – gaisro variklio skyriuje rizika.

REKLAMA

„Ford“ baimės priežastis šį kartą yra prasta degalų tiekimo vamzdelių partija, kurios gaminiai gali įtrūkti, praleisti benziną ir sukelti gaisrą. Kol kas buvo pranešta apie tris naujos kartos „Escape“ gaisro atvejus ‒ su kartus apie tai paskelbė patys „Ford“ darbuotojai ir vieną kartą Kanadoje gyvenantis klientas.

Naujojo „Escape“ pardavimai Šiaurės Amerikos rinkoje viršijo „Ford“ lūkesčius, tačiau po tokio garsiai nuskambėjusio atšaukimo jie neišvengiamai kris. Prašymą „nevairuoti savo automobilių“ gamintojai išsiuntinėja tik kraštutiniais atvejais, taigi galime numanyti, kad situacija labai rimta.

Antra vertus, galime pasidžiaugti, kad pranešimuose neminima nieko apie tai, kad Šiaurės Amerikos rinkai skirto „Escape“ atšaukimai turėtų įtakos kurio nors iš europietiškųjų ant tos pačios C1 platformos pagamintų modelių ateičiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų