• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Euro NCAP“ yra vienintelė tokio dydžio organizacija Europoje, kuri nuolatos bando naujų automobilių saugumą. Būtent šios organizacijos dėka nauji automobiliai tapo saugesni, patvaresni ir draugiškesni vartotojai. Tačiau nauji saugumo reikalavimai turėjo ir neigiamų padarinių, kurie įtakojo automobilių svorį, automobilių dizainą ir jų konstrukciją.
Paryžiaus automobilių parodos metu, nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“ išbandė tris visiškai naujus automobilius : „Citroen C4 Cactus“, „Mercedes Benz V“ ir „Nissan X-Trail“.
„Euro NCAP“ labiausiai nuskriaudė „Citroen C4 Cactus“. Išskirtinės išvaizdos ir iš netradicinių medžiagų pagamintas padidinto pravažumo automobilis buvo apdovanotas keturiomis saugumo žvaigždutėmis. Priekyje sėdinčių keleivių apsauga įvertinta 82 procentais, vaikų apsauga įvertinta 79 procentais, pėsčiųjų apsauga įvertinta 80 procentų. Vienintelė priežastis, dėl kurios jis gavo keturias žvaigždutes - elektroninių stabilumo sistemų darbas, kuris buvo įvertintas 56 procentais.

„Euro NCAP“ yra vienintelė tokio dydžio organizacija Europoje, kuri nuolatos bando naujų automobilių saugumą. Būtent šios organizacijos dėka nauji automobiliai tapo saugesni, patvaresni ir draugiškesni vartotojai. Tačiau nauji saugumo reikalavimai turėjo ir neigiamų padarinių, kurie įtakojo automobilių svorį, automobilių dizainą ir jų konstrukciją.
Paryžiaus automobilių parodos metu, nepriklausoma organizacija „Euro NCAP“ išbandė tris visiškai naujus automobilius : „Citroen C4 Cactus“, „Mercedes Benz V“ ir „Nissan X-Trail“.
„Euro NCAP“ labiausiai nuskriaudė „Citroen C4 Cactus“. Išskirtinės išvaizdos ir iš netradicinių medžiagų pagamintas padidinto pravažumo automobilis buvo apdovanotas keturiomis saugumo žvaigždutėmis. Priekyje sėdinčių keleivių apsauga įvertinta 82 procentais, vaikų apsauga įvertinta 79 procentais, pėsčiųjų apsauga įvertinta 80 procentų. Vienintelė priežastis, dėl kurios jis gavo keturias žvaigždutes - elektroninių stabilumo sistemų darbas, kuris buvo įvertintas 56 procentais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Tuo tarpu didesnis ir žymiai sunkesnis „Mercedes Benz V“ surinko penkias žvaigždutes ir šiuose saugumo bandymuose pasirodė žymiai geriau. Priekyje sėdinčių keleivių apsauga buvo įvertinta 93 procentais, tuo tarpu pėsčiųjų apsauga buvo įvertinta 67 procentais.

REKLAMA


Paskutinis bandymų dalyvis - „Nissan X-Trail“. Šis didžiulis visureigis yra toks pats saugus kaip ir „Citroen C4 Cactus“, tačiau šio automobilio elektroninės stabilumo sistemos pasirodė žymiai geriau ir buvo įvertintos 75 procentais.
Tuo tarpu ant priekinių sėdynių sėdinčių keleivių saugumas buvo įvertintas 86 procentais, vaikų apsauga - 83 procentais, o pėsčiųjų - 75 procentais.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų