Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kompanija „Opel” su elektromobiliu „Ampera” Monte Karlo ralyje dalyvaus jau antrą kartą. Praėjusių metų pergalės ir dar 3 ekipažų puikių pasirodymų įkvėpti, šiais metais ralyje dalyvaus 8 „Ampera” komandos, ketinančios laimėti „Alternatyvios energijos” ralio nugalėtojo titulą.
Monako automobilių klubo „Alternatyvios energijos” („Rallye Monte-Carlo des Énergies Nouvelles”) ralis organizuojamas jau 14 – tus metus iš eilės. Ralio dalyviai startuos kovo 21 dieną miestuose: Ani le Vjė, Klermone-Ferane (Prancūzija) bei Lugane (Šveicarija) ir po trijų dienų trukmės finišuos Monake.
Po daugybės bandymų, šiais metais dar labiau bus kreipiamas dėmesys į automobilių efektyvumą. Ralio dalyvių tikslas yra nuvažiuoti tam tikrą atstumą išlaikant pastovų greitį ir sunaudojant kuo mažiau degalų.
„Praėjusių metų sėkmė atskleidžia „Ampera” pranašumus prieš konkurentus važiuojant ne tik kasdien, bet ir ekstremaliomis sąlygomis“, - sako dr. Tomas Sedranas, „Opel“ valdybos narys, atsakingas už operacijų, verslo veiklos ir korporatyvinę strategiją. „Norime žengti į priekį ir dar kartą pabrėžti lyderio pozicijas automobilių, varomų alternatyvių degalų, segmente.“
Ralyje dalyvaujančių automobilių anglies dvideginio tarša negali viršyti 115 g/km. Nustačius automobilio svorio, išmetamo anglies dvideginio, degalų tankio bei jų sunaudojimo santykio palyginamąją vertę, dalyviai suskirstomi į užimamas pozicijas. „Alternatyvios energijos“ ralis („Rallye Monte-Carlo Des Énergies Nouvelles“) yra tapęs vienas seniausiai organizuojamu, automobilių varomų alternatyvių degalų, raliu. Monako automobilių klubas šį ralį organizuoja nuo 1995 metų.
„Opel” yra darnaus mobilumo pradininkas, pristatęs „Ampera“ koncepciją. „Opel Ampera“ – pirmoji elektra varoma transporto priemonė tinkama kasdieniam važinėjimui ir yra geriausiai parduodamas sedanas elektromobilis Europoje. Ličio jonų 16 kWh baterija maitina 111 kW/150 AG elektros variklį, su kuriuo priklausomai nuo važiavimo stiliaus bei kelio sąlygų 40 – 80 km atstumą galima įveikti visai neteršiant aplinkos. Kad nuvažiuoti dar didesnį atstumą, įsijungia benzininis variklis, kuris per elektros generatorių ir toliau krauna bateriją. „Ampera“ elektros variklio sukamasis momentas yra 370 Nm, 100 km/h greitis išvystomas per 9 sekundes, maksimalus automobilio greitis – 161 km/h.
Kompanija „Opel” su elektromobiliu „Ampera” Monte Karlo ralyje dalyvaus jau antrą kartą. Praėjusių metų pergalės ir dar 3 ekipažų puikių pasirodymų įkvėpti, šiais metais ralyje dalyvaus 8 „Ampera” komandos, ketinančios laimėti „Alternatyvios energijos” ralio nugalėtojo titulą.
Monako automobilių klubo „Alternatyvios energijos” („Rallye Monte-Carlo des Énergies Nouvelles”) ralis organizuojamas jau 14 – tus metus iš eilės. Ralio dalyviai startuos kovo 21 dieną miestuose: Ani le Vjė, Klermone-Ferane (Prancūzija) bei Lugane (Šveicarija) ir po trijų dienų trukmės finišuos Monake.
Po daugybės bandymų, šiais metais dar labiau bus kreipiamas dėmesys į automobilių efektyvumą. Ralio dalyvių tikslas yra nuvažiuoti tam tikrą atstumą išlaikant pastovų greitį ir sunaudojant kuo mažiau degalų.
„Praėjusių metų sėkmė atskleidžia „Ampera” pranašumus prieš konkurentus važiuojant ne tik kasdien, bet ir ekstremaliomis sąlygomis“, - sako dr. Tomas Sedranas, „Opel“ valdybos narys, atsakingas už operacijų, verslo veiklos ir korporatyvinę strategiją. „Norime žengti į priekį ir dar kartą pabrėžti lyderio pozicijas automobilių, varomų alternatyvių degalų, segmente.“
Ralyje dalyvaujančių automobilių anglies dvideginio tarša negali viršyti 115 g/km. Nustačius automobilio svorio, išmetamo anglies dvideginio, degalų tankio bei jų sunaudojimo santykio palyginamąją vertę, dalyviai suskirstomi į užimamas pozicijas. „Alternatyvios energijos“ ralis („Rallye Monte-Carlo Des Énergies Nouvelles“) yra tapęs vienas seniausiai organizuojamu, automobilių varomų alternatyvių degalų, raliu. Monako automobilių klubas šį ralį organizuoja nuo 1995 metų.
„Opel” yra darnaus mobilumo pradininkas, pristatęs „Ampera“ koncepciją. „Opel Ampera“ – pirmoji elektra varoma transporto priemonė tinkama kasdieniam važinėjimui ir yra geriausiai parduodamas sedanas elektromobilis Europoje. Ličio jonų 16 kWh baterija maitina 111 kW/150 AG elektros variklį, su kuriuo priklausomai nuo važiavimo stiliaus bei kelio sąlygų 40 – 80 km atstumą galima įveikti visai neteršiant aplinkos. Kad nuvažiuoti dar didesnį atstumą, įsijungia benzininis variklis, kuris per elektros generatorių ir toliau krauna bateriją. „Ampera“ elektros variklio sukamasis momentas yra 370 Nm, 100 km/h greitis išvystomas per 9 sekundes, maksimalus automobilio greitis – 161 km/h.