• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuri Nissan Silvia karta yra jūsų  mėgstamiausia, geidžiamiausia? S12? S13, S14, o galbūt CSP311? Pastarasis modelis buvo pirmasis Nissan Silvia šeimos atstovas pasirodęs 1965 metais. Nors daugelyje šalių jis dėvėjo Datsun markės vardą, tačiau gimtojoje Japonijoje automobilis buvo pardavinėjamas su Nissan markės atributika. 
Laikrodį pasuktume šiek tiek į priekį ir persikelkime į dešimtą dešimtmetį, kai Nissan pademonstravo S14. 1993 pristatytas modelis turėjo truputėlį apvalesnes formas, šiek tiek platesnę provėžą, ilgesnę ratų bazę ir kas be ko - geresnes valdymo savybes.
Ne veltui pati populiariausia šio modelio rinka išliko Japonija. Kol visame pasaulyje šių modelių paklausa smuko, Japonijoje S14 pardavimai išliko stabilūs. Vis dėlto, išpopuliarėjus drifto kultūrai, vis daugiau automobilių mėgėjų siekia įsigyti ne europietišką ar amerikietišką mašiną, bet Nissan Silvia. Pasižiūrėkite į naudotų modelių kainas! Paprastas žmogus pasukinėtų pirštą prie smilkinio ir nesuprastų, tačiau tą patį daro automobilių mėgėjai, kai žiūri į dvidešimties metų senumo vokišką mašiną, kurią vairavo mažyčio kaimo klebonas.

Kuri Nissan Silvia karta yra jūsų  mėgstamiausia, geidžiamiausia? S12? S13, S14, o galbūt CSP311? Pastarasis modelis buvo pirmasis Nissan Silvia šeimos atstovas pasirodęs 1965 metais. Nors daugelyje šalių jis dėvėjo Datsun markės vardą, tačiau gimtojoje Japonijoje automobilis buvo pardavinėjamas su Nissan markės atributika. 
Laikrodį pasuktume šiek tiek į priekį ir persikelkime į dešimtą dešimtmetį, kai Nissan pademonstravo S14. 1993 pristatytas modelis turėjo truputėlį apvalesnes formas, šiek tiek platesnę provėžą, ilgesnę ratų bazę ir kas be ko - geresnes valdymo savybes.
Ne veltui pati populiariausia šio modelio rinka išliko Japonija. Kol visame pasaulyje šių modelių paklausa smuko, Japonijoje S14 pardavimai išliko stabilūs. Vis dėlto, išpopuliarėjus drifto kultūrai, vis daugiau automobilių mėgėjų siekia įsigyti ne europietišką ar amerikietišką mašiną, bet Nissan Silvia. Pasižiūrėkite į naudotų modelių kainas! Paprastas žmogus pasukinėtų pirštą prie smilkinio ir nesuprastų, tačiau tą patį daro automobilių mėgėjai, kai žiūri į dvidešimties metų senumo vokišką mašiną, kurią vairavo mažyčio kaimo klebonas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG3780-kopia4569431385539844-8186b28a2f


IMG3794-kopia8063271385539860-784e4a6941


Turėdami progą, pažvelkime į vieną gražiausių egzempliorių važinėjančių Europoje.
Kartais atrodo, kad šiems automobiliams daug modifikacijų nereikia. Užtenka uždėti gražesnius ratlankius, žemo profilio padangas, šiek tiek „priglausti“ prie žemės ir viskas!

REKLAMA

IMG3952z-kopia3269341385539912-515e5591ee


Kas slypi po žalios spalvos kėbulu ir Work Meisters S1P3 ratlankiais? (9.5 priekyje ir 10.5 gale). Jeigu pasižiūrėtume į automobilį iš galo, pamatytume El-Tec firmos išmetimą.
Nuėmus ratlankius pamatytume didesnius stabdžių diskus. 320 mm priekyje ir 300 mm gale.
Kas dar? Galbūt norite pažaisti šaradą? : NGK BKR7EIX, APEXi Power Intake, MBC Properfect, Boost pressure indicator, Valve Bov Greddy Type S, HKS Turbo Timer Type-0, Nistune at 1.1 bar supercharging.

IMG3951c-kopia7270111385539895-a2014e4e1a


IMG3958e-kopia3901991385539940-b86ea90acd

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų