

Turėdami progą, pažvelkime į vieną gražiausių egzempliorių važinėjančių Europoje.
Kartais atrodo, kad šiems automobiliams daug modifikacijų nereikia. Užtenka uždėti gražesnius ratlankius, žemo profilio padangas, šiek tiek „priglausti“ prie žemės ir viskas!

Kas slypi po žalios spalvos kėbulu ir Work Meisters S1P3 ratlankiais? (9.5 priekyje ir 10.5 gale). Jeigu pasižiūrėtume į automobilį iš galo, pamatytume El-Tec firmos išmetimą.
Nuėmus ratlankius pamatytume didesnius stabdžių diskus. 320 mm priekyje ir 300 mm gale.
Kas dar? Galbūt norite pažaisti šaradą? : NGK BKR7EIX, APEXi Power Intake, MBC Properfect, Boost pressure indicator, Valve Bov Greddy Type S, HKS Turbo Timer Type-0, Nistune at 1.1 bar supercharging.



