• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Ketvirtadienį vakare atidaryta dizainerio Roberto Kalinkino momentinė parduotuvė (angl. Pop-Up Shop). Ji prekybos centre „Europa” veiks iki birželio pirmosios.

Ketvirtadienį vakare atidaryta dizainerio Roberto Kalinkino momentinė parduotuvė (angl. Pop-Up Shop). Ji prekybos centre „Europa” veiks iki birželio pirmosios.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Parduotuvės, kuri bus atidaryta 35 dienas, interjeras pagamintas iš tikros 35 mm. kino juostos. Jos prireikė daugiau nei 24 kilometrų. Sienų ir lubų pynimas užtruko beveik mėnesį.

REKLAMA

„Mano žiniomis, tai pirmas kartas bent jau šiame Europos regione, kuomet interjerui naudojama tokia medžiaga. Iš kino juostų prieš penkerius metus pradėjome gaminti rankines. Kino juosta mane visuomet labai traukė, kaip medžiaga ji jau turi savo istoriją, atskirą kontekstą. Įsižiūrėjus iš arti, sienose galima matyti atskirus kadrus – iš tokių filmų kaip „Interviu su vampyru”, „Pearl Harboras” ar „Graži moteris”, – pasakoja R. Kalinkinas.

REKLAMA
REKLAMA

R. Kalinkino parduotuvėje pristatyta šiltojo sezono kolekcija – jau bestseleriais tapę džinsai, lengvos suknelės, puošnūs triko. Taip pat bus galimybė žvilgtelti į rudens ir žiemos modelius – čia jau išrikiuoti būsimo sezono paltai ir tamprės. Parduotuvėje vyks ir susitikimai dėl individualių užsakymų.

„Tai jau antroji mūsų momentinė parduotuvė – pirmą prieš dvejus metus atidarėme Vilniaus Vokiečių gatvėje, ji labai pasiteisino, tad šįkart tikimės dar didesnio susidomėjimo. Smagus sutapimas, kad atidarymo metu svečius vaišino itališkų delikatesų ekspertai „Buongiorno” – būtent jie tose pačiose Vokiečių g. patalpose atsikraustė po mūsų ir dabar ten parduoda nuodėmės vertus skanėstus”, – priduria dizaineris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybos centrui „Europa“ R. Kalinkino momentinė parduotuvė – taip pat jau išbandyta idėja. Pernai, irgi mėnesiui, čia buvo įsikūrusi jungtinė Lietuvos dizainerių komanda. O dabar, tam pačiam laikotarpiui – iki birželio 1-osios – greta įsikūrė ir Vilniaus Senamiesčio butikas „Decolte“.

Pasak prekybos centro vadovės Gintarės Urnevičienės, tokios momentinės parduotuvės skirtos šiuolaikinio miesto žmogui – skubančiam, dinamiškam ir nuolat ieškančiam naujovių. „Džiaugiamės galėdami miesto stiliaus centro „Europa“ lankytojams pasiūlyti Lietuvoje dar naują „pop-up shop“ idėją. Tokios parduotuvės – tarsi meno instaliacijos: šviežios, keliančios smalsumą, traukiančios dėmesį. Tai pasaulinė tendencija, kurią Lietuvoje mes auginame ir remiame“, – sako G. Urnevičienė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų