REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„ARCS Kazakhstan“, „TravelSystem“, „Atlantida Tour“, „Asta Travel“, „SayanyTour“, „Lokys“ – tik dalis didžiąją Kazachstano turizmo rinkos užimančių dalyvių, užsiregistravusių į Valstybinio turizmo departamento ir Lietuvos Respublikos Ambasados Almatoje Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginį balandžio 24d. Dalis autoritetingų Vidurio Azijos valstybės turizmo verslo atstovų ketina pirmą kartą imti siūlyti savo klientams keliones į mūsų šalį. „Beveik pusės Lietuvą aplankančių Kazachstano gyventojų kelionės tikslas pagal statistiką yra verslas ir profesiniai interesai, didžioji dauguma jų lankosi didžiuosiuose mūsų miestuose: net 60 proc. Kaune, kiek mažiau (55 proc.) Vilniuje. Mūsų tikslas yra padėti šios šalies turistams atrasti ne tik miestų turizmą, bet ir plačias kultūrinio, SPA, aktyvaus turizmo galimybes“, - sako Valstybinio turizmo departamento Tikslinių rinkų skyriaus specialistas Tomaš Jackevič, kuris vadovaus Lietuvos delegacijai Almatoje. Pasak jo, svarbus veiksnys siekiant sudominti keliautojus iš Kazachstano ir tikintis rezultatyvaus turizmo verslo bendradarbiavimo Kontaktų mugėje, yra nemažas vietos žiniasklaidos palankumas. Kasmet Valstybinio turizmo departamento organizuojamuose pažintiniuose turuose po Lietuvą aktyviai dalyvauja grupė žurnalistų iš Almatos ir Astanos. Jie labai pozityviai įvertina aplankytus turizmo objektus, paslaugas, ypač europietišką jų kokybę, ir publikacijose bei reportažuose prisideda prie Lietuvos kaip turistinės šalies įvaizdžio formavimo. Renginyje, kurio metu bus pristatyta ir ekspozicija „Gintaras kitaip“, sveikinimo žodį tars Kazachstano turizmo asociacijos direktorė Rašida Šaikenova. Jos teigimu, Lietuva turi gerą potencialą privilioti turistus iš Kazachstano: „Turite tiek gražius paplūdimius, tiek išvystytas SPA paslaugas kurortuose, o tai labiausiai domina mūsų šalies turistus. Taip pat jie neabejingi kultūriniam pažintiniam bei ekologiniam turizmui“. Kazachstano šalies kelionių operatorius, Viešbučių ir restoranų asociaciją, avialinijas ir net universitetus bei žiniasklaidą vienijančios organizacijos vadovei antrina ir „Asta Travel“ direktorė Asel Kenesbajeva: „Lietuva tikrai gali tapti viena mėgstamiausių kazachstaniečių atostogų krypčių greta Čekijos, Vokietijos, Vengrijos, Lenkijos ir Slovėnijos. Jūsų pranašumas yra ne tik klimatas, nuostabūs UNESCO objektai, Baltijos jūra su gintaru, medicininis turizmas, labai geras teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis, bet ir kalbos barjero nebuvimas. Tokie renginiai kaip šis padės mums turistams siūlyti naujus maršrutus, reklamuoti jūsų šalį, pagerinti bendradarbiavimą su Lietuvos turizmo verslu. Juk Kazachstano turistas yra nišinis, jis dažniausiai keliauja su šeima (5-6 asm.), 2-4 savaitėms, netaupo pinigų apsipirkimams bei pažintinėms ekskursijoms, todėl yra labai laukiamas“. Turistų iš Almatos ir kitų Kazachstano miestų skaičius Lietuvoje pernai siekė 10 tūkst. Vidutiniškai kazachstaniečiai mūsų šalyje apsistodavo 6-7 nakvynėms. Pagal vidutines turisto kelionės išlaidas Lietuvoje, siekiančias 1624,2 Lt, Kazachstanas yra ketvirtoje vietoje po JAV, Jungtinės Karalystės ir Izraelio. Ši verslo misija yra projekto „Lietuvos įvaizdžio gerinimas, žinomumo užsienio rinkose didinimas bei įvaizdžio priemonių, leidinių leidyba“ dalis. Verslo misiją inicijuoja Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji įgyvendinama ir finansuojama pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

„ARCS Kazakhstan“, „TravelSystem“, „Atlantida Tour“, „Asta Travel“, „SayanyTour“, „Lokys“ – tik dalis didžiąją Kazachstano turizmo rinkos užimančių dalyvių, užsiregistravusių į Valstybinio turizmo departamento ir Lietuvos Respublikos Ambasados Almatoje Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginį balandžio 24d. Dalis autoritetingų Vidurio Azijos valstybės turizmo verslo atstovų ketina pirmą kartą imti siūlyti savo klientams keliones į mūsų šalį. „Beveik pusės Lietuvą aplankančių Kazachstano gyventojų kelionės tikslas pagal statistiką yra verslas ir profesiniai interesai, didžioji dauguma jų lankosi didžiuosiuose mūsų miestuose: net 60 proc. Kaune, kiek mažiau (55 proc.) Vilniuje. Mūsų tikslas yra padėti šios šalies turistams atrasti ne tik miestų turizmą, bet ir plačias kultūrinio, SPA, aktyvaus turizmo galimybes“, - sako Valstybinio turizmo departamento Tikslinių rinkų skyriaus specialistas Tomaš Jackevič, kuris vadovaus Lietuvos delegacijai Almatoje. Pasak jo, svarbus veiksnys siekiant sudominti keliautojus iš Kazachstano ir tikintis rezultatyvaus turizmo verslo bendradarbiavimo Kontaktų mugėje, yra nemažas vietos žiniasklaidos palankumas. Kasmet Valstybinio turizmo departamento organizuojamuose pažintiniuose turuose po Lietuvą aktyviai dalyvauja grupė žurnalistų iš Almatos ir Astanos. Jie labai pozityviai įvertina aplankytus turizmo objektus, paslaugas, ypač europietišką jų kokybę, ir publikacijose bei reportažuose prisideda prie Lietuvos kaip turistinės šalies įvaizdžio formavimo. Renginyje, kurio metu bus pristatyta ir ekspozicija „Gintaras kitaip“, sveikinimo žodį tars Kazachstano turizmo asociacijos direktorė Rašida Šaikenova. Jos teigimu, Lietuva turi gerą potencialą privilioti turistus iš Kazachstano: „Turite tiek gražius paplūdimius, tiek išvystytas SPA paslaugas kurortuose, o tai labiausiai domina mūsų šalies turistus. Taip pat jie neabejingi kultūriniam pažintiniam bei ekologiniam turizmui“. Kazachstano šalies kelionių operatorius, Viešbučių ir restoranų asociaciją, avialinijas ir net universitetus bei žiniasklaidą vienijančios organizacijos vadovei antrina ir „Asta Travel“ direktorė Asel Kenesbajeva: „Lietuva tikrai gali tapti viena mėgstamiausių kazachstaniečių atostogų krypčių greta Čekijos, Vokietijos, Vengrijos, Lenkijos ir Slovėnijos. Jūsų pranašumas yra ne tik klimatas, nuostabūs UNESCO objektai, Baltijos jūra su gintaru, medicininis turizmas, labai geras teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis, bet ir kalbos barjero nebuvimas. Tokie renginiai kaip šis padės mums turistams siūlyti naujus maršrutus, reklamuoti jūsų šalį, pagerinti bendradarbiavimą su Lietuvos turizmo verslu. Juk Kazachstano turistas yra nišinis, jis dažniausiai keliauja su šeima (5-6 asm.), 2-4 savaitėms, netaupo pinigų apsipirkimams bei pažintinėms ekskursijoms, todėl yra labai laukiamas“. Turistų iš Almatos ir kitų Kazachstano miestų skaičius Lietuvoje pernai siekė 10 tūkst. Vidutiniškai kazachstaniečiai mūsų šalyje apsistodavo 6-7 nakvynėms. Pagal vidutines turisto kelionės išlaidas Lietuvoje, siekiančias 1624,2 Lt, Kazachstanas yra ketvirtoje vietoje po JAV, Jungtinės Karalystės ir Izraelio. Ši verslo misija yra projekto „Lietuvos įvaizdžio gerinimas, žinomumo užsienio rinkose didinimas bei įvaizdžio priemonių, leidinių leidyba“ dalis. Verslo misiją inicijuoja Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji įgyvendinama ir finansuojama pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų