
Nuvažiuoti bet kur
Projekto #iGo2Dakar komandos tikslas – pateikti kuo daugiau įspūdžių iš Dakaro ralio, jo dalyvių ir fanų gyvenimo bei trijų Pietų Amerikos valstybių – Peru, Bolivijos ir Argentinos – kasdienybės. Norint tą padaryti, automobiliui reikia daugiau nei tik galingo akumuliatoriaus.
„Didesnio pravažumo automobilis medija komandai yra būtinas. Pikapas nėra pats komfortiškiausias pasirinkimas darbui kompiuteriu važiuojant – mikroautobusas būtų patogesnis. Tačiau tokį automobilį rinktumėmės Lietuvos ralio greičio ruožams. Dakare pravažumas – pirmoje vietoje ir šioje srityje kompromisų būti negali, tad važiuodami su „International pick-up of the Year 2016“ konkurso nugalėtoju esame ramūs. Tą pabrėžia ir organizatoriai – komandos beveik be išimčių privalo turėti tik keturiais ratais varomus automobilius“, – teigia M. Plukys.
Kitas svarbus dalykas žurnalistams – talpa. #iGo2Dakar projekto dalyviai turi sutalpinti trijų savaičių mantą ir daugybę kilogramų papildomos įrangos į vieną automobilį. Tai, pasak M. Plukio, irgi sufleruoja automobilio pasirinkimą – šis turi būti didelis ir erdvus. O geriau už pikapą pravažumą ir talpumą derinančio automobilio nerasi.
„Navara“ bagažinė didžiulė ir yra atskirta nuo salono, tačiau dalį daiktų reikia turėti kartu su savimi – pavyzdžiui, fotoaparatą ir kompiuterius. Pakelėje pamačius šuoliuojančią lamą, nestosi ir nelipsi į bagažinę pasiimti fotoaparato“, – juokdamasis pavyzdį pateikė M. Plukys.

