REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimo pirmininkė Viktorija Čmilytė-Nielsen sako, kad valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) turi spartinti planus atsisakyti rusiškos KLUB-U lokomotyvų saugos sistemos ir įdiegti vakarietišką.

Seimo pirmininkė Viktorija Čmilytė-Nielsen sako, kad valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) turi spartinti planus atsisakyti rusiškos KLUB-U lokomotyvų saugos sistemos ir įdiegti vakarietišką.

REKLAMA

Portalas „Lrytas“ šią savaitę skelbė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ ketina atsijungti nuo šios sistemos iki 2026-2027 metų.

„Dabar situacijai paaiškėjus, iškilus į viešumą, natūralu, kad reikėtų priimti sprendimus, kurie mums padėtų atsijungti nuo tų nesaugių sistemų. (...) Tie terminai, apie kuriuos kalbama, nėra pakankamai greiti. Reikėtų ieškoti būdų juos paspartinti“, – Žinių radijui trečiadienį sakė Seimo pirmininkė.

„Visų pirma, žinoma, reikėtų aiškintis, kaip taip atsitiko ir kodėl iki šiol naudojamasi tokia sistema“, – kalbėjo ji. 

REKLAMA
REKLAMA

„Lrytas“ antradienį rašė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė viešąjį pirkimą, kuriuo už 2,2 mln. eurų perka KLUB-U sistemos priežiūros paslaugas.

Įmonė pripažino, kad KLUB-U vis dar naudojama lokomotyvuose ir savaeigiuose sąstatuose, bet laikinai. Šiuo metu naudojama iki 130 tokių lokomotyvų ir savaeigių sąstatų. Nurodoma, kad valdant riziką ir siekiant užtikrinti šia sistema perduodamos informacijos saugumą nuo 2017 metų ji yra izoliuota ir neturi sąsajų su kitomis „Lietuvos geležinkelių“ grupės IT sistemomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų