
„Kita vertus, jei visose kitose „Rally Raid“ varžybose sportininkai važiuoja nežinoma trasa, kelio knygose viso labo turėdami simbolines schemas, kokiais takais privalu brautis link laiko kontrolės punktų. Klasikiniame ralyje tokio orientavimosi sporto elementų iš esmės nėra – visi ekipažai važiuoja tiksliai žinodami kas už kurio posūkio jų laukia. T. y. čia gerokai saugiau, todėl ir bekelės lenktynių asai galės lėkti kur kas greičiau, o galiausiai kurti įspūdingesnį reginį žiūrovams. Be abejonės greta „Mitsubishi EVO“ ar juo labiau R5 bolidų, „Sport“ klasės visureigiai gali pasirodyti truputį begemotai – bent pusantro karto sunkesni ir turintys pusantro karto mažiau galios. Visgi gero meistro rankose net toks gremėzdas skraido per visus tramplinus, slysta šonu ir atlieka visus panašius triukus, dėl kurių žmonės veržiasi žiūrėti ralio. Visureigio konstrukcija atlaiko kur kas didesnius krūvius, todėl sunkesnėmis sąlygomis mūsų vyrai važiuoja agresyviau ir netgi greičiau“, – vardijo vienas „Rally Raid“ lyderių.
Įdomu tai, kad kai kurie bekelės automobiliai gali pasigirti techniniais sprendimais, kuriuose kadaise naudojo Dakaro maratone startuojančios gamyklinės komandos. Pavyzdžiui praėjusių metų čempiono Vaidoto Paškevičiaus aparatas galėtų būti lyginamas su legendinio japono Hiroshi Masuoka vairuotu „Mitsubishi Pajero Evolution“. T. y. automobiliu, kuriam Dakaro ralį laimėti pavyko net 12 kartų.
Šiais metais Lietuvos ralio čempionato finaliniame etape „Rally classic“ visureigiai startuos paskutinieji, pravažiavus visiems sportinio kanalo dalyviams. Trasose neišvysime tik „Extreme“ bei „Tourism“ klasės besivaržančių pilotų, nes jų automobiliuose nėra montuojami saugos lankai, privalomi visiems Lietuvos ralio čempionato dalyviams.

