REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gerai žinomas padangų gamintojas „Bridgestone“ suvienijo jėgas su technologijų milžine „Microsoft“, kad kartu sukurtų naują, apgadintų padangų aptikimo sistemą, kuri galėtų žymiai sumažinti eismo įvykių riziką. Be to, tai taip pat galėtų prisidėti gerinant kelių būklę ateityje.
Vis dėlto, pagrindinė naujosios padangų pažeidimų stebėjimo sistemos (TDMS) funkcija yra aptikti padangų pažeidimus.
Ši sistema naudoja „Microsoft Connected Vehicle Platform“ (MCVP) debesų tinklo duomenis, taip pat jutiklius, kurie jau yra įmontuoti automobilyje. Šie duomenys tada įtraukiami į specialų algoritmą, kuris gali aptikti nelygumus padangos paviršiuje. Ir jei jis juos aptinka, jis nedelsdamas įspėja vairuotoją.
Be to, sistema taip pat gali nustatyti vietas, kur buvo pažeista padanga. Pvz, Ateityje ji galėtų automatiškai siųsti įspėjimus specializuotoms įmonėms, kurios atskubėti į pagalbą. Ši savybė taptų ypatingai svarbi, kai autonominiai automobiliai taptų norma.
Tačiau kuo naujoji sistema yra pranašesnė už įprastus padangų slėgio daviklius? Slėgio jutikliai paprastai stebi tik slėgio pokyčius, tačiau ilgainiui tai gali kisti. Tuo tarpu naujoji sistema taip pat turėtų sugebėti atkreipti dėmesį į žalą, kuri pasireiškia ne iš karto, bet kelia grėsmę automobilio saugumui ir valdymui..
„Bridgestone“ teigimu, padangų pažeidimai yra susiję su maždaug 30 procentų eismo įvykių. Daugelis vairuotojų netikrina padangų būklės, nors tai gali turėti didelę įtaką daugeliui kitų komponentų.
 

Gerai žinomas padangų gamintojas „Bridgestone“ suvienijo jėgas su technologijų milžine „Microsoft“, kad kartu sukurtų naują, apgadintų padangų aptikimo sistemą, kuri galėtų žymiai sumažinti eismo įvykių riziką. Be to, tai taip pat galėtų prisidėti gerinant kelių būklę ateityje.
Vis dėlto, pagrindinė naujosios padangų pažeidimų stebėjimo sistemos (TDMS) funkcija yra aptikti padangų pažeidimus.
Ši sistema naudoja „Microsoft Connected Vehicle Platform“ (MCVP) debesų tinklo duomenis, taip pat jutiklius, kurie jau yra įmontuoti automobilyje. Šie duomenys tada įtraukiami į specialų algoritmą, kuris gali aptikti nelygumus padangos paviršiuje. Ir jei jis juos aptinka, jis nedelsdamas įspėja vairuotoją.
Be to, sistema taip pat gali nustatyti vietas, kur buvo pažeista padanga. Pvz, Ateityje ji galėtų automatiškai siųsti įspėjimus specializuotoms įmonėms, kurios atskubėti į pagalbą. Ši savybė taptų ypatingai svarbi, kai autonominiai automobiliai taptų norma.
Tačiau kuo naujoji sistema yra pranašesnė už įprastus padangų slėgio daviklius? Slėgio jutikliai paprastai stebi tik slėgio pokyčius, tačiau ilgainiui tai gali kisti. Tuo tarpu naujoji sistema taip pat turėtų sugebėti atkreipti dėmesį į žalą, kuri pasireiškia ne iš karto, bet kelia grėsmę automobilio saugumui ir valdymui..
„Bridgestone“ teigimu, padangų pažeidimai yra susiję su maždaug 30 procentų eismo įvykių. Daugelis vairuotojų netikrina padangų būklės, nors tai gali turėti didelę įtaką daugeliui kitų komponentų.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų