• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiek kartų svajojote apie isteriškai greitą 8 serijos BMW versiją? Net neabejojame, jog tokių kartų būta pakankamai daug, tad dabar galime išarti – „Pagaliau!“
Po keletą mėnesių trukusių erzinimų ir netiesioginių užuominų, BMW oficialiai pristatė „BMW M8“. Standartinę ir gerokai daugiau aštrių pojūčių teikiančią „Competition“ versiją. Pastaroji džiugins 625 arklio galias ir 750 Nm sukimo momentą (1800-5800 sūkių diapazone) išvystančiu motoru, leidžiančiu automobiliui iki 100 km/val. spurtuoti per 3,2 sekundės, ir pažymėjus tam tikras varneles papildomos įrangos sąraše, pasieks maksimalų 305 km/val. greitį.

Kiek kartų svajojote apie isteriškai greitą 8 serijos BMW versiją? Net neabejojame, jog tokių kartų būta pakankamai daug, tad dabar galime išarti – „Pagaliau!“
Po keletą mėnesių trukusių erzinimų ir netiesioginių užuominų, BMW oficialiai pristatė „BMW M8“. Standartinę ir gerokai daugiau aštrių pojūčių teikiančią „Competition“ versiją. Pastaroji džiugins 625 arklio galias ir 750 Nm sukimo momentą (1800-5800 sūkių diapazone) išvystančiu motoru, leidžiančiu automobiliui iki 100 km/val. spurtuoti per 3,2 sekundės, ir pažymėjus tam tikras varneles papildomos įrangos sąraše, pasieks maksimalų 305 km/val. greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Atsižvelgiant į automobilio siūlomas dinamines savybes, nereikėtų stebėtis, jog tai bus brangiausias „BMW M“ modelis. Bent jau šios raketos gimtinėje, „M8“ kaina prasidės nuo 180 000 eurų. Tuo tarpu „Competition“ versija bus maždaug 10 000 eurų brangesnė, ir leiskite priminti – tai bazinio modelio kaina.

REKLAMA

BMW M8 Competition Coupé


„BMW M“ modelių gamos flagmanu tapęs „M8“ pasiūlys visas bendrovės sandėlyje buvusių technologijų pluoštą, kurios leis suvaldyti dvi tonas sveriantį kupė. Keturių varančiųjų ratų pavara – yra. „Drift“ režimas – be abejonės. Keturių vairuojamųjų ratų sistema – kaip gi be jos. Taip pat pridėkite tuntą elektroninių asistentų, kurie padės mažiau įgudusiems vairuotojams išvengti pakelėje esančio stulpo.
Iš visų, šiame automobilyje esančių technologijų, labiausiai reikėtų išskirti reguliuojamus stabdžius.

REKLAMA
REKLAMA

BMW M8 Competition


„BMW M“ inžinieriai dėl didesnio efektyvumo atsisakė vakuuminio stabdžių stiprintuvo, vietoje jo panaudodami elektrinį aktuatorių, leidžiantį greičiau pasiekti reikalingą stabdymo jėgą ir daug greičiau veikti elektroninei stabilumo sistemai.
Ne mažiau svarbu inžinieriams buvo sukurti tikslesnį stabdymo pojūtį – naudodamiesi šia sistema vairuotojai dabar turės efektyvesnį grįžtamąjį pedalo ryšį važiuojant ant slidžių paviršių, taip pat automobiliui slystant ar stabdžių diskams pasiekiant aukštesnes temperatūras ir dėl to keičiantis stabdymo charakteristikoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW M8 Competition Coupé


Patys vairuotojai galės rinktis stabdžių pedalo pojūčio nustatymus tarp „Comfort“ ir „Sport“ režimų, tarp kurių pagrindinis skirtumas bus stabdymui reikalingos jėgos poreikis. Tai leis rinktis tarp iš esmės komfortiškesnio važiavimo ir itin sportiškų tiesioginio grįžtamojo ryšio pojūčių.
„BMW M8“ ir „M8 Competition“ užsisakyti galima jau dabar. Tai padarius dabar, pirmieji egzemplioriai mūsų šalį turėtų pasiekti šių metų rudenį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų