• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Modernūs automobiliai labai dažnai kritikuojami dėl dviejų dalykų - suprastėjusios kokybės ir nuobdžių kėbulo linijų. Tiek viename, tiek kitame teiginyje yra dalis tiesos.
Šiuolaikiniai automobiliai kenčia ne tik nuo paraleninėje visatoje veikiančios elektronikos, bet ir dėl kitų, prastos kokybės komponentų, kurie buvo pagaminti su mintimi kuo greičiau išeiti iš rikiuotės. Tai galioja ne visiems moderniems automobiliams, tačiau į viešumą išlenda vis daugiau istorijų apie prastai pagamintus naujus automobilius, kurie kainuoja ne vieną tūkstantį eurų.

Modernūs automobiliai labai dažnai kritikuojami dėl dviejų dalykų - suprastėjusios kokybės ir nuobdžių kėbulo linijų. Tiek viename, tiek kitame teiginyje yra dalis tiesos.
Šiuolaikiniai automobiliai kenčia ne tik nuo paraleninėje visatoje veikiančios elektronikos, bet ir dėl kitų, prastos kokybės komponentų, kurie buvo pagaminti su mintimi kuo greičiau išeiti iš rikiuotės. Tai galioja ne visiems moderniems automobiliams, tačiau į viešumą išlenda vis daugiau istorijų apie prastai pagamintus naujus automobilius, kurie kainuoja ne vieną tūkstantį eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

630


Naujų automobilių dizainas taip pat yra labai dažnai aptariama tema, tačiau vargu ar bent vienas modernus automobilis galėtų atrodyti kaip prieš 30 metų. Dizaineriai šiais laikais turi atsižvelgit į milijoną įvairių taisyklių. Statramščiai turi būti tam tikro storio, kapotas turi būti tam tikrame aukštyje ir tam tikros formos. Automobilių dizaineriai turi labai mažai erdvės improvizacijai, todėl nenuostabu, jog dauguma automobilių atrodo, lyg būtų apsilankę pas tą patį dizainerį.
Išspręsti šią problemą galima dvejais būdais. Pirmoji - įsigyti klasikinį automobilį ir sugrįžti į 7 ar 8 dešimtmetį. Antroji - taip pat įsigyti klasikinį automobilį, bet tuo pačiu jį ir modernizuoti. Kaip kad štai šis vyrukas, kuris į savo mylimą ir atrestauroutą „BMW 2002“ kėbulą sumontavo modernesnį benzininį variklį iš „BMW M3“.

REKLAMA

925


Priekyje buvo sumontuotas 2.5 litro benzininis motoras iš 1991 metais pagaminto „BMW E30“. Variklis nėra standartinis. Variklis gavo „EVO III“ modelio vožtuvus, „EVO III“ purkštukus, pagal užsakymą pagamintą išmetimo sistemą, „MASR“ meistrų pagamintą alkūninį veleną. Rezultatas - 267 arklio galios ( į ratus ) ir 316 Nm esant 4000 aps/min.
Likusieji automobilio komponentai buvo pasiskolinti iš „BMW 323i“ (E30) modelio. Pavarų dėžė, stabdžių diskai, diferencialas buvo pasiskolinti būtent iš anksčiau paminėto modelio.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų