
Papildomas palaikymas
Dar prieš išjudėdami į starto arkos ceremoniją, „General Financing team Pitlane“ atstovai pasidžiaugė drauge su gamykline „Toyota“ komanda pasiektu susitarimu dėl techninės pagalbos greičio ruožuose. Pirmą kartą per septynerius metus ekipažas išriedės į trasą žinodamas, jog kritiniu atveju pagalbos gali tikėtis iš „Toyota Gazoo Racing“ mechanikų ekipažo, kuris ralyje dalyvauja kaip pilnavertis dalyvis. Tiesa, toks susitarimas yra daugiau kompresas mirštančiam, nes, kaip pats B. Vanagas įvardino, vien faktas, jog sulaukei, kol tave pasiekė tikrai ne lenktyniniu tempu riedantys technikai, automatiškai reiškia gana tragišką dienos rezultatą. Tokia pagalba leis išvengti fatališkų situacijų su sąlyga, jog tą dieną visiems kitiems mechanikų prižiūrimiems ekipažams nekils bėdų: B. Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio duetas yra vienas iš dešimties, kuriuos šis technikų ekipažas aptarnaus, tad susitarimas nereiškia, jog pagalbos bus sulaukta žaibiškai.
Apžvelgiant – bet kokia papildoma galimybė pasiekti dienos finišą turėjus techninių problemų ar incidentų yra džiuginanti. Bivuake vyraujančios kalbos suporuotos su faktu, jog organizatoriai leido automobilių važiuoklės darbinį aukštį padidinti trimis centimetrais, diktuoja paprastą žinią: Dakaras bus sunkus. Trumpa distancija ir sumažintas katorgos dienų skaičius neturėtų naikinti jos sudėtingumo. Net ir šiandienos startui „prologe“ organizatoriai jau paruošė staigmenų: pirmasis į startą stos pačiu paskutiniu numeriu pažymėtas motociklininkas, tad iki minutės, kai starte pasirodys Carlos Sainz, dykumą jau bus išmarginta į visas pasaulio puses klystančiomis vėžiomis. Tai navigacijai tikrai nepadės.
