Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Atrodo, kad elektromobiliai po truputėlį veržiasi ne tik į įprastų žmonių kiemus, bet ir į automobilių sportą. Neseniai jums pademonstravome baterijomis varomą „Mazda MX-5“, kuris dalyvavo „drago“ varžybose. Šiandien jums parodysime ilgųjų nuotolių lenktynėms skirtą ir gausiai modifikuotą „Lola“ markės bolidą.
Nors automobilis šiuo metu dėvi „Drayson B12/69EV“ vardą, tačiau iš tikro tai yra Le Mano lenktynėms skirtas bolidas, kuris prieš keletą metų ilgųjų nuotolių lenktynėse pasirodydavo tikrai neblogai.
Dabar grupelė žmonių, kurie su „Lola“ specialistų sukurtu bolidu dalyvavo Le Mano lenktynėse, nusprendė išnaudoti elektromobilių teikiamus privalumus ir juos pritaikyti lenktyniniams bolidams.
Iškart pasakysime, jog šis galiūnas turi maždaug 850 arklio galių ir 1000 NM sukimo momentą.
Atrodo, kad elektromobiliai po truputėlį veržiasi ne tik į įprastų žmonių kiemus, bet ir į automobilių sportą. Neseniai jums pademonstravome baterijomis varomą „Mazda MX-5“, kuris dalyvavo „drago“ varžybose. Šiandien jums parodysime ilgųjų nuotolių lenktynėms skirtą ir gausiai modifikuotą „Lola“ markės bolidą.
Nors automobilis šiuo metu dėvi „Drayson B12/69EV“ vardą, tačiau iš tikro tai yra Le Mano lenktynėms skirtas bolidas, kuris prieš keletą metų ilgųjų nuotolių lenktynėse pasirodydavo tikrai neblogai.
Dabar grupelė žmonių, kurie su „Lola“ specialistų sukurtu bolidu dalyvavo Le Mano lenktynėse, nusprendė išnaudoti elektromobilių teikiamus privalumus ir juos pritaikyti lenktyniniams bolidams.
Iškart pasakysime, jog šis galiūnas turi maždaug 850 arklio galių ir 1000 NM sukimo momentą.