REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Swedbank“ duomenimis, išmaniuosius telefonus naudojantys gyventojai vis dažniau šiuo įrankiu tikrina, kiek pinigų turi einamojoje sąskaitoje. Funkcija, leidžiančia akimirksniu sužinoti sąskaitos likutį papurčius telefoną, per mėnesį banko klientai pasinaudoja daugiau nei 210 tūkst. kartų. „Swedbank“ programėlę į savo išmaniuosius telefonus iš viso yra atsisiuntę daugiau nei 100 tūkst. banko klientų.

„Swedbank“ duomenimis, išmaniuosius telefonus naudojantys gyventojai vis dažniau šiuo įrankiu tikrina, kiek pinigų turi einamojoje sąskaitoje. Funkcija, leidžiančia akimirksniu sužinoti sąskaitos likutį papurčius telefoną, per mėnesį banko klientai pasinaudoja daugiau nei 210 tūkst. kartų. „Swedbank“ programėlę į savo išmaniuosius telefonus iš viso yra atsisiuntę daugiau nei 100 tūkst. banko klientų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kiek sąskaitoje liko pinigų, yra aktualus klausimas žmonėms, kurie įpratę dažnai atsiskaitinėti mokėjimo kortele. Žinant savo sąskaitos likutį visuomet lengviau planuoti išlaidas, o tuo pačiu išvengti nepatogių situacijų, kuomet atsiskaitant kortelėje pritrūksta lėšų. Dėl šios priežasties žmonės vis aktyviau naudojasi išmaniosiomis bankų programėlėmis, leidžiančiomis reikiamą informaciją gauti čia ir dabar“, – pasakoja „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Žvirzdinė.

REKLAMA

Įsijungus programėlę ir papurčius telefoną, sąskaitoje esanti suma iškart parodoma telefono ekrane. Aktyvūs programėlės naudotojai tikrindami sąskaitos likutį savo telefoną papurto beveik kas antrą dieną – vidutiniškai 14 kartų per mėnesį. Tokia galimybė akimirksniu sužinoti sąskaitos likutį „Swedbank“ programėlėje pasiūlyta šių metų vasarą.

„Swedbank“ duomenys taip pat rodo, kad gyventojai vis dažniau telefoną pasitelkia ir norėdami pervesti pinigų. Šių metų spalio mėnesio duomenimis, telefonu atliktų mokėjimų skaičius per metus išaugo 3 kartus. Mokėjimų augimą lemia ir didėjantis programėlės naudotojų skaičius, ir augantis esamų naudotojų aktyvumas. Programėlės naudotojų, kurie bent kartą per mėnesį telefonu atliko mokėjimą, skaičius per metus išaugo 2,6 karto.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak O. Žvirzdinės, lyginant trijų Baltijos šalių duomenis matyti, kad Lietuvoje banko klientai beveik dvigubai dažniau telefonu naudojasi norėdami pervesti pinigų tarp nuosavų sąskaitų. Tokie pavedimai sudaro apie trečdalį visų išmaniuoju telefonu atliekamų mokėjimų. „Neretai saugumo ir biudžeto valdymo sumetimais gyventojai turi kelias sąskaitas. Vienoje jų laiko didesnes pinigų sumas, o kitą – susietą su kortele – nuolat papildo lėšomis, skirtomis kasdieniams pirkiniams. Galimybė esant poreikiui čia pat pervesti pinigų į kortelę tokiais atvejais yra itin naudinga“, – teigia „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be mokėjimų gyventojai banko programėle atlieka ir kitas funkcijas – tikrina mokėjimų informaciją, ieško artimiausių bankomatų, klientų aptarnavimo centrų, persiunčia savo banko sąskaitos numerį sms žinute arba el. paštu bei tikrina sąskaitos likutį.

„Swedbank“ programėlė šiuo metu veikia telefonuose su „Android“ arba „iOS“ operacinėmis sistemomis. Ją galima nemokamai parsisiųsti iš interneto parduotuvių „Google play“ ir „AppStore“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų