REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penkias parduotuves didžiuosiuose Lietuvos miestuose turinčio baldų ir interjero detalių salonų tinklo „Berry“ pardavimai per pirmuosius 8 šių metų mėnesius, lyginant su 2013 metais, išaugo 12 proc. Baldų pardavėjai pastebi, kad pastaraisiais metais iš esmės pasikeitė lietuvių požiūris į baldus, o butuose ilgą laiką dominavusį klasikinį stilių išstūmė modernūs baldai. Keičiasi ne tik stiliaus mada, bet ir dominuojančios spalvos bei medžiagos.

Penkias parduotuves didžiuosiuose Lietuvos miestuose turinčio baldų ir interjero detalių salonų tinklo „Berry“ pardavimai per pirmuosius 8 šių metų mėnesius, lyginant su 2013 metais, išaugo 12 proc. Baldų pardavėjai pastebi, kad pastaraisiais metais iš esmės pasikeitė lietuvių požiūris į baldus, o butuose ilgą laiką dominavusį klasikinį stilių išstūmė modernūs baldai. Keičiasi ne tik stiliaus mada, bet ir dominuojančios spalvos bei medžiagos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvių požiūris į baldus per pastaruosius keletą metų iš esmės pakito – tai jau nebėra „viso gyvenimo investicija“. Baldai, ypač svetainės, keičiami dažniau, jie tapo interjero dalimi, kuri atnaujinama keičiantis madai, skoniui“, - sako „Berry“ salonų tinklo direktorius Saulius Maleckas.

REKLAMA

Pastebima, kad mažėja odinių svetainės baldų populiarumas, o juos keičia gobelenu traukti minkštieji baldai. „Jei anksčiau lietuvių svetainėse dominavo klasikinis stilius, tai šiuo metu populiariausi yra modernūs baldai. Keičiasi ir mėgiamų spalvų gama – juoda ir balta spalvos traukiasi į šalį, užleisdamos vietą kreminiams, smėlio spalvos, pilkiems minkštiesiems svetainės baldams. Daugėja ir žmonių, dažniausiai jaunų, ieškančių ryškių spalvų – raudonos, geltonos – baldų“, - naujausias tendencijas vardina S.Maleckas.

REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, baldų funkcionalumas, išlieka vienu esminių lietuvių pasirinkimo rodiklių – dažniausiai svetainei perkamos kampinės sofos su mechanizmu. „Vidutinis būstas Lietuvoje vis dar nėra didelis, tad baldus pirkėjai renkasi žvelgdami į ateitį – o jei svečiai atvažiuos ir nakvoti liks“, - sako „Berry“ tinklo direktorius. Pastarieji metai pokyčių įnešė ir į lietuviškus miegamuosius. „Berry“ salonuose miegamojo baldų pardavimai šiemet išaugo ketvirtadaliu, o korpusines lovas keičia minkštos, modernaus stiliaus, dažniausiai su gobelenu. „Gobeleniniu lovų pardavimai šiemet išaugo 84 proc. Tai naujausia mada Lietuvoje“, - pastebi „Berry“ vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, kaina renkantis baldus nėra dominuojantis veiksnys, o didžiausią dėmesį lietuviai kreipia į kokybę. „Tai buvo pagrindinė preižastis, kodėl šiemet nusprendėme ir Lietuvoje pasiūlyti lietuvių gamintojų ir italų dizainerių kuriamą baldų kolekciją „Parra“, kuri iki šiol buvo parduodama tik užsienyje“, - sako S.Maleckas.

„Parra“ - tarptautinio SBA grupės prekės ženklo - kolekcijos baldai buvo pirmieji Lietuvos baldininkų gaminiai pristatyti prestižinėje Milano baldų parodoje. Kuriant „Parra“ kolekcijas bendradarbiaujama su žymiais italų dizaineriais: Stefano Bonavita (kuriantis Italijos bendrovėms „Incanto“ ir „Fendi“) bei „Archirivolto design” kompanijos dizaineriai Marco Pocci ir Claudio Dondoli (kuriantys baldus italų gamintojams „Ligne Roset“ ir „Calligaris“).

REKLAMA

Minkštus baldus šiam prekiniam ženklui gamina AB “Kauno baldai”, korpusinius – AB “Šilutės baldai”. Abu gamintojai yra didžiausios Baltijos šalyse SBA baldų grupės nariai.

Šiuo metu „Berry“ 5 salonai yra įsikūrę didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Taip pat yra frašizės pagrindais veikianti „Berry“ parduotuvė Tauragėje. Bendras „Berry“ salonų prekybos plotas sudaro apie 13000 kv.m. Parduotuvių asortimente yra daugiau nei 1000 skirtingų prekių ženklų ir daugiau nei 5000 prekių. Čia pristatomi Europos, Amerikos ir Azijos žemynuose gaminami baldai ir interjero detalės.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų