• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Balandį lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai iš lentynų šlavė kepintas sūdytas pistacijas, ledus, vaisvandenius, skalbiamąsias kapsules ir daugybę kitų prekių. Pirkėjus viliojo prekybos tinklo skelbiami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai, kurių metu populiarių ir pirkėjų pamėgtų prekinių ženklų produktų visą mėnesį buvo galima įsigyti už juokingai mažą kainą. Naudodamiesi šiais pasiūlymais prekybos tinklo pirkėjai balandį sutaupė apie 3,8 mln. eurų.

Balandį lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai iš lentynų šlavė kepintas sūdytas pistacijas, ledus, vaisvandenius, skalbiamąsias kapsules ir daugybę kitų prekių. Pirkėjus viliojo prekybos tinklo skelbiami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai, kurių metu populiarių ir pirkėjų pamėgtų prekinių ženklų produktų visą mėnesį buvo galima įsigyti už juokingai mažą kainą. Naudodamiesi šiais pasiūlymais prekybos tinklo pirkėjai balandį sutaupė apie 3,8 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Balandį, susivilioję juokingų kainų pasiūlymais, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai kur kas pigiau galėjo įsigyti populiarių prekių ženklų, tokių kaip „Biovela“, „Dadu“, „Santa Maria“ bei daugybės kitų, produktų.

REKLAMA

„Tikru balandžio mėnesio „Anekdotas, o ne kaina“ hitu tapo kepintos ir sūdytos pistacijos „Arimex Premium“ – jų pirkėjai įsigijo net apie 18 kartų daugiau nei įprastu periodu. Ne ką mažiau populiarus pirkėjų pasirinkimas buvo ir gazuoti gėrimai „Coca-Cola“, „Fanta“ bei „Sprite“, kurių 3 vnt. buvo galima įsigyti juokingai maža kaina. Visą balandį pirkėjai tarsi pašėlę gėrė ir raugintą „Smetonišką“ girą – šios prekės pardavimai išaugo net apie 12 kartų“, – populiariausiais pirkėjų balandžio „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymo pasirinkimais dalinasi „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklo duomenimis, kur kas daugiau per visą pasiūlymo mėnesį buvo nupirkta ir tepamojo sūrelio „Philadelphia“ – jo įsigyta apie 13 kartų daugiau nei įprastai, o apie 9 kartus daugiau nei įprastu periodu pirkėjai įsigijo taip pat skalbiamąsias kapsules „Ariel“ bei tepamąjį kremą „Nutella“ su lazdynų riešutais ir kakava.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų pirkėjai kiekvieną mėnesį nepraleidžia „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų, kurie aktualias ir žinomų prekių ženklų prekes leidžia įsigyti reikšmingai pigiau bei padeda sutaupyti. Vien per šiuos metus, naudodamiesi šiuo pasiūlymu, pirkėjai jau sutaupė apie 13,3 mln. eurų. Matome, kad tokia galimybė mūsų pirkėjams vis dar yra aktuali ir patraukli, todėl ir toliau stengsimės jiems pasiūlyti jų mėgstamų ir aktualių prekių reikšmingai pigiau“, –  priduria I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA

Gegužę – šaltibarščių sezono startas

Aktualių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų „Maximoje“ netrūks ir gegužę. Sugrįžus šiltiems pavasario orams už juokingai mažą kainą bus galima pasirūpinti ir gaiviais patiekalais namuose, ir pikniku lauke.

Perpus pigiau visą gegužę pirkėjai ras „Vilniaus paukštyno“ mėsos gaminių liniją „Heat&Eat“ bei kūdikių maistą „Semper“ ir „Organix“. Reikšmingai pigiau, braukdami „Ačiū“ kortelę, galės įsigyti ir „Vilniaus paukštyno“ vištienos šašlyką pipiriniame mariname „Fiesta“. Už juokingai mažas kainas taip pat ras ekologišką saulėgrąžų aliejų „Bio Naturalis“, batonėlius „Corny“, makaronus „Divella“, maltą kavą „Jacobs Kronung“, kavos pupeles „Paulig“ ir t. t.

REKLAMA

„Vasaros skonį menančių šaltibarščių pirkėjai galės pasigaminti pigiai, mat visą gegužę „Rokiškio“ šaltibarščių kefyrą „Žalioji karvutė“ ras už 1,39 eurus. Pamažu įsivažiuoti į šiltojo sezono ritmą padės ir perpus pigesni „Karališki“ valgomieji ledai ar nealkoholinis „Utenos“ alaus kokteilis „Radler“ bei net 4 vnt. populiariųjų „Pepsi“, „Pepsi MAX“ „7up“ ir „Mirinda“ gėrimų už 1,59 eurus. Šį mėnesį į pasiūlymų gretas sugrįžta ir daugumos pirkėjų pamėgta šviežia burata „Granarolo“ – ją bus galima įsigyti 40 proc. pigiau“, – dalinasi I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Paskutinį pavasario mėnesį bus puiki proga pasirūpinti ir namais. Visą gegužę populiariųjų namų kvapų „Odoro“ pirkėjai ras net perpus pigiau, o norintys atsinaujinti maisto ruošimo įrankius, pasinaudoję „Ačiū“ kortele, keptuvę „Tefal Simply Clean“ galės įsigyti ypač maža kaina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų