• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijoje leidžiamas savaitraštis apie automobilius Auto Bild, paskelbė labai įdomią patikimumo ataskaitą, kurioje visas dėmesys buvo skiriamas vidutinio dydžio šeimyniniams automobiliams. Būtent tokie automobiliai yra populiarūs ne tik Vokietijoje, bet ir Lietuvoje. 
Kitaip negu daugelis patikimumo atsakaitų, kurios vadovaujasi techninių apžiūrių ir atstovybių duomenimis, Auto Bild žurnalistai automobilius vertina pagal tai kaip jie pasirodė žurnalo ilgalaikiuose bandymuose. Kiekvienas automobilis patekęs į ataskaitą buvo naudojamas kaip kasdieninė transporto priemonė ir per pakankamai trumpą laiką nuvažiuodavo 100.000 kilometrų.
Visos bėdos, neatitikimai ir kiti nesklandumai buvo fiksuojami, pasibaigus 100.000 kilometrų testui, automobiliai buvo išrenkami iki menkiausios detalės. Viskas buvo daroma dėl skaidrumo ir efektyvių rezultatų, kuriais vėliau galės pasinaudoti būsimi automobilių pirkėjai. Galutiniai rezultatai jus tikrai nustebins.
Paskutinėje ataskaitos vietoje surasite siurprizą - Volkswagen Passat B6. Daugelio mėgstamas ir dievinamas automobilis yra tikras galvos skausmas, bent jau taip teigia Auto Bild ekspertai. Daugiausiai bėdų kelia 2 litrų TDI dyzelinis motoras, prasti davikliai, nuolatinės bėdos su DSG pavarų dėžės programine įranga ir rūdys!
Priešpaskutinėje vietoje atsidūrė Renault Laguna. Nežinome kodėl, bet teste dalyvavęs automobilis buvo pagamintas 2002 metais. Tai yra žymiai senesnis modelis negu paskutinę vietą užėmęs Passat. Vis dėlto, automobiliui pravažiavus 33.000 kilometrų, teko pakeisti starterį. Pravažiavus 60.000 kilometrų ribą, teko keisti turbiną.
Dar vienas siurprizas - pirmos kartos Škoda Octavia. Pats populiariausias Škoda markės modelis taip pat atsidūrė dugne. Auto Bild žurnalistų bandytas modelis turėjo problemų su įvairiausiais davikliais, imobilaizeriu, valytuvų motoriuku, nesandaria aušinimo sistema, ne visada veikiančia automatine greičio palaikymo sistema.
Patikimiausių automobilių trejetuke - du japoniški automobiliai. Geriausiai ilgalaikį testą išlaikė Mazda 6, pirmos kartos modelis. Antroje vietoje liko 3 serijos universalas (E91), o trečioje - Honda Accord. Pavyzdžiui, trečią vietą užėmęs Honda markės automobilis turėjo tik dvi „bėdas“. Pravažiavus 62.000 kilometrų ribą, teko pakeisti stabdžių trinkeles ir aušinimo skystį. Pravažiavus 78.000 kilometrus, teko pasikeisti priekinių žibintų lemputę. Viskas.
Tuo tarpu pirmąją vietą užėmusi Mazda 6 buvo kritikuojama tik dėl vieno dalyko - korozijos.



































































































































































Auto Bild patikimumo ataskaita


Vieta Modelis Pagaminimo metai Bėdų/Gėdimų skaičius  Balas
1 Mk1 Mazda 6 1.8 MZR 2002 0 1 +
2 BMW 320i Touring E91 2006 3
3 Honda Accord Tourer 2.2i 8G D-TEC 2009 2 1 -
4 Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI 2005 3 1 -
5 Ford Mondeo 1.8 Turnier Mk3 2004 3 2
6 Opel Vectra C 2.2 16V 2003 3 2
7 Mercedes-Benz C 180 K W204 2007 11 2
8 Renault Laguna III 2.0 dCi Grandtour 2008 5 2 -
9 Audi A4 Avant 2.0 TDI B8 2009 3 2 -
10 BMW 318i E46 1999 4 2 -
11 Citroën C5 Tourer HDi 140 II 2009 6 2 -
12 Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 2010 6 2 -
13 Toyota Avensis II 2.0 D-Cat 2004 5 2 -
14 Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier Mk4 2007 7 3 -
15 Mercedes-Benz C 220 T CDI W203 2002 10 3 -
16 VW Passat B5 Variant VR5 1998 6 4 +
17 Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDM 20V 2007 7 4 +
18 Audi A4 Avant 1.9 TDI B6 2002 10
19  Škoda Octavia I Combi 1.9 TDI 1999 11
20 Renault Laguna II 1.9 dCi 2002 12 4 -
21 VW Passat Variant 2.0 TDI B6 2006 12 5

Vokietijoje leidžiamas savaitraštis apie automobilius Auto Bild, paskelbė labai įdomią patikimumo ataskaitą, kurioje visas dėmesys buvo skiriamas vidutinio dydžio šeimyniniams automobiliams. Būtent tokie automobiliai yra populiarūs ne tik Vokietijoje, bet ir Lietuvoje. 
Kitaip negu daugelis patikimumo atsakaitų, kurios vadovaujasi techninių apžiūrių ir atstovybių duomenimis, Auto Bild žurnalistai automobilius vertina pagal tai kaip jie pasirodė žurnalo ilgalaikiuose bandymuose. Kiekvienas automobilis patekęs į ataskaitą buvo naudojamas kaip kasdieninė transporto priemonė ir per pakankamai trumpą laiką nuvažiuodavo 100.000 kilometrų.
Visos bėdos, neatitikimai ir kiti nesklandumai buvo fiksuojami, pasibaigus 100.000 kilometrų testui, automobiliai buvo išrenkami iki menkiausios detalės. Viskas buvo daroma dėl skaidrumo ir efektyvių rezultatų, kuriais vėliau galės pasinaudoti būsimi automobilių pirkėjai. Galutiniai rezultatai jus tikrai nustebins.
Paskutinėje ataskaitos vietoje surasite siurprizą - Volkswagen Passat B6. Daugelio mėgstamas ir dievinamas automobilis yra tikras galvos skausmas, bent jau taip teigia Auto Bild ekspertai. Daugiausiai bėdų kelia 2 litrų TDI dyzelinis motoras, prasti davikliai, nuolatinės bėdos su DSG pavarų dėžės programine įranga ir rūdys!
Priešpaskutinėje vietoje atsidūrė Renault Laguna. Nežinome kodėl, bet teste dalyvavęs automobilis buvo pagamintas 2002 metais. Tai yra žymiai senesnis modelis negu paskutinę vietą užėmęs Passat. Vis dėlto, automobiliui pravažiavus 33.000 kilometrų, teko pakeisti starterį. Pravažiavus 60.000 kilometrų ribą, teko keisti turbiną.
Dar vienas siurprizas - pirmos kartos Škoda Octavia. Pats populiariausias Škoda markės modelis taip pat atsidūrė dugne. Auto Bild žurnalistų bandytas modelis turėjo problemų su įvairiausiais davikliais, imobilaizeriu, valytuvų motoriuku, nesandaria aušinimo sistema, ne visada veikiančia automatine greičio palaikymo sistema.
Patikimiausių automobilių trejetuke - du japoniški automobiliai. Geriausiai ilgalaikį testą išlaikė Mazda 6, pirmos kartos modelis. Antroje vietoje liko 3 serijos universalas (E91), o trečioje - Honda Accord. Pavyzdžiui, trečią vietą užėmęs Honda markės automobilis turėjo tik dvi „bėdas“. Pravažiavus 62.000 kilometrų ribą, teko pakeisti stabdžių trinkeles ir aušinimo skystį. Pravažiavus 78.000 kilometrus, teko pasikeisti priekinių žibintų lemputę. Viskas.
Tuo tarpu pirmąją vietą užėmusi Mazda 6 buvo kritikuojama tik dėl vieno dalyko - korozijos.



































































































































































Auto Bild patikimumo ataskaita


Vieta Modelis Pagaminimo metai Bėdų/Gėdimų skaičius  Balas
1 Mk1 Mazda 6 1.8 MZR 2002 0 1 +
2 BMW 320i Touring E91 2006 3
3 Honda Accord Tourer 2.2i 8G D-TEC 2009 2 1 -
4 Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI 2005 3 1 -
5 Ford Mondeo 1.8 Turnier Mk3 2004 3 2
6 Opel Vectra C 2.2 16V 2003 3 2
7 Mercedes-Benz C 180 K W204 2007 11 2
8 Renault Laguna III 2.0 dCi Grandtour 2008 5 2 -
9 Audi A4 Avant 2.0 TDI B8 2009 3 2 -
10 BMW 318i E46 1999 4 2 -
11 Citroën C5 Tourer HDi 140 II 2009 6 2 -
12 Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 2010 6 2 -
13 Toyota Avensis II 2.0 D-Cat 2004 5 2 -
14 Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier Mk4 2007 7 3 -
15 Mercedes-Benz C 220 T CDI W203 2002 10 3 -
16 VW Passat B5 Variant VR5 1998 6 4 +
17 Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDM 20V 2007 7 4 +
18 Audi A4 Avant 1.9 TDI B6 2002 10
19  Škoda Octavia I Combi 1.9 TDI 1999 11
20 Renault Laguna II 1.9 dCi 2002 12 4 -
21 VW Passat Variant 2.0 TDI B6 2006 12 5

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų