Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
na taip, pritariu Samui, yra keletas problemų, kurios ypač išryškėtų mūsų klimatinėse sąlygose... (tai ir jūsų minėtos balos, ir purvas, ir sniegas bei šaltis žiemą su iš to sekančiomis automobilio "apnakvyndinimo" problemomis ir t.t.)

Tačiau, kai kuriuos dalykus galima išspręsti turint tam galimybes... Iš esmės, mūsų klimato sąlygomis elektromobiliai, kol kas, turėtų būti vertinami kaip pagrindinė (arba šeimos pagalbinė) transporto priemonė, kuria galima visai nebrangiai važinėti pavasario, vasaros bei rudens sezonus... Žiemos sezonui - geresnio pravažumo savybėmis pasižymintį (arba vasarai važiavimui dideliems atstumams, pvz. kelionėms ) antrą, benzinu-dujomis varomą automobilį (arba gerą, patikimą, ekonomišką turbodyzeliuką) ...

O elektromobilio baterijos įkrovimo problemą išspręstų turimas asmeninis garažas (arba nuosavas namas su garažu ::) ). Žinoma, gyvenantiems daugiabučiuose ir garažo neturintiems šis variantas netinka ::)
Eletromobilis - gerai, bet žmonės, kuo šildysitės žiemą jame....
Kol kas yra problemų, kurios labai trukdo praktiniam jų panaudojimui.
Kita bėda - realus sukauptos galios trūkumas, tačiau reikalai juda.
Ar bus keičiami akunuliatoriai, ar pildomi - klausimas antrinis, dar visokių būdų nusimato daugiau.
Na realiai mastykim - kiek nuvažiuojame per dieną, jei vykstame darban, į krautuvę ir namo ?
150 km rida tikrai pakankama mieste, greitėjimas, šviesos - viskas gerai.
Kol kas bėdos praktiniuose reikaluose (pav. balos, drėgmė, šaltis), o tam reikia daugelio inžinierių darbo, kuriam kol kas skiriama labai mažai lėšų (dėl įvairių priežasčių) .
Hibridas - taip pat kaip amfibija - gerai nei plaukia, nei važiuoja.
zmogau pasaulis per daug sudetingas kad ji galetum paaiskint vien banalia konspirologija ar kokiais tai mistiniais samokslais D
o pvz kalbedamas apie akcizus naftai be kuriu valdzia pasak taves negaletu pragyventi ar nepagalvojai kad elektrai uzdet akciza lygiai taipat lengva kaip ir naftai , o sukurt visa rinka apimancia monopolija tai kaip du pirstus apmyzt .
jei valdziai nebutu trukdziusios objektyvios tehnologines kliutys ty akumuliatoriu ilgaamziskumas el motoru patikimumas isaugsianti el perdavimo tinklo apkrova ir keliolika kartu padidesiantis el energijos pareikalavimas ( o paklausa tektu kompensuoti nauju elektriniu statyba tame tarpe ir branduoliniu ( atlieku problema o ir A kuro istekliai ne ka maziau riboti uz nafta ) tai jau kazkur nuo 1980 m salys priklausiancios nuo importuojamos naftos butu sedusios uz el mobiliu vairo
deja yra kaip yra
krc maziau ziuresi zetgeitsu maziau trydaliosi galvok savo galva .
ka cia sneki nesamones, isimesk i bagaznika 5 akumus nuvaziuosi kur reikis ir kiek reikia, be tu paziurek kad nera galimybes nei 50 km su elektromobiliu nuvaiuoti nes paprasciausiai ju nera.
apie kokia infostruktura kalbat ? razetes isukimas ar isvedimas cia yra infostruktura?????? nebejuokinkit zmoniu, ka ten kurti keleta metu ta elektromobili ??? jis jau sukurtas ir galima drasiai leisti i gatves, nematau jokiu problemu, gal tik viena, akumas ir bet ir su juo galima kazkiek pavaziuoti, as juo vazineciau kad ir nelabai patogu (maziau nuvaziuoji dazniau krautis) bile tik bus pigiau ir ekploatuoti ir vaziuoti, bet cia suo giliau pakastas, naftininkai to nedaleis. Paziurekit kas darosi ? o gi apie tuos automobilius zneka tik mazieji gamintojai, kas placiai zino tuos indus ar kinukus kurie masiskai nori juos leisti? ogi niekas, bet jie zino kad biznis is to reikalo yra ir jie garsiai rekia, o ka didieji, myzcioja ant vietos... spekit kam priklauso didziuju akcijos ??? taigi manau daug spelioti nereiks. Jei manot kad naftininkai nieko nedaris ir leis cia isiveisti visokiek elektromobiliams, nebukit naivus. Kiekvienas doleris yra skaiciuojamas. Kiekviena papildoma auto papildoma slanga kolonelej. Gi yra opec kartelis, o gal galvojat kad jis tik gamybos apimtis reguliuoja.... nebukim naivus, nebus tu elektromobiliu. Kas esat toki mate ? ai jo teisingai sorry, yra tesla, dar keletas nykstuku kur bando juos leisti, kiek tu masinu yra 100? 1000? o kas ju akcininkai ? galva duodu nukirsti kad jie mazai sdu naftos bizniu susije. Pinigai viska valdo, tik pinigai ir apie visokius elektromobilius pamirskit, tikrai ju nebus, nezinau kox turi buti proversis.
P.s. kiek valstybe gauna is naftos produktu akcizo? milziniskos sumos, isvada viena absoliuciai niekas nera suinteresuotas elektromobiliais, sorry ir vel apsirikau, maximiniai gal ir suinteresuoti, bet jiems ir be elektromobiliu bizni gera musu valdzia parupino, bet cia kita tema. Laukiu rimtu argumentu pries
na taip vandenilį "sukrapštyti" sunku, bet gi galima šiems darbams imti atsinaujinančius energijos šaltinius - saulę, vėją. Tai būtų daug protingiau, nei kad juos įdarbinti varotojiškai elektros energijai gaminti - būtų mažiau priklausomybės nuo tokio šaltinio tipo kaprizų.
ir teisingai kalbama, kad vandenilis - pavojinga medžiaga, bet tik žiūrint iš dabartinės saugojimo technologijos (o ir dabartinė nėra tokia jau prasta - juk taip paprastai neleistų Hond'ai FCX važinėtis visuomeniniais keliais). Sakyčiau 5-10 metų - ir sulauksim nerealaus proveržio vandenilinių variklų gamyboje... O arabai galės grįžti prie kilimų pardavinėjimo :]
kas del ekologijos tai tegu straipsnio autoriai paskelbia oficialius duomenis kiek brudo i aplinka paleidziama kol pagaminami akumuliatoriai ir koks ju tarnavimo laikas
dabar juokingai skamba - vot vazinesim su elektra ir mieste nieks nedumis D , bet kodel nieks neparaso kad uzmiesty kol pagamins elektra elektromobiliams , akumuliatorius ir tt dumys sesiagubai ir galutiniam rezultate su ekologija bus dvigubai prasciau .
nejaugi taip sunku suprast kad tokioje uzdaroje sistemoje kaip zemes rutulys is niekur nieks neatsiranda ir niekas niekur nedingsta be pedsaku .
tsp ir su vandeniliu ir jo varikliais
vandenili isgaut is aplinkos kainuoja energijos ir galutiniam rezultate sintezuoti vandenili ir juo vazineti iseina trigubai brangiau ir uztersciau nei naudojantis tradiciniais budais .
bet koks energijos transformavimas tai papildomas darbas kuris reikalauja energijos ir kuo ja labiau transformuoji , akumuliuoji ir tt tuo daugiau jos reikia , o kuo didesnis poreikis tuo labiau uztersiama aplinka ir visai nesvarbu ar su malkom vazinesi ar su elektra .
Na, koks kvailys norės įsigyti elektro tačkę, kad su ja galėtų nuvažiuoti tik 150 km ir kur nors vidury miško, nežinotų, ką daryti toliau? Vien nuo Vilniaus iki Palangos apie 300 km. Kaip žmogui patogiai su siūlomais elektriniais auto patogiai nusigauti tokį atstumą? Todėl realiai kol kas - hibridai. Ateityje - gal vandenilis. Arba, yra ir kita galimybė - didelis tinklas degalinių, kur darbuotojai labai lengvai, per minutę, pakeičia išsikrovusias baterijas įkrautomis (kas planuojama Izraelyje), tačiau vis dėlto atstumas, kurį galima įveikti su pakrautomis baterijomis, turėtų būti bent 450-500 km.
Tik hibridiniams varikliams (vidaus degimo variklis+elektra) nusimato puikios perspektyvos artimiausioje ateityje . Jie netrukus turėtų nurungti auto su įprastais varikliais.
Nepamirškite tikrųjų JAV auto gigantų krizės priežąsčių: jie ignoravo hibridus ir atsitiko tas kas turėjo atsitikti. Aišku, oficialiai visa tai užmaskuojama ir nutylima: negi įtakingiausi verslo bosai viešai pripažins savo klaidas.
Vidaus degimo variklis (VDV) dar turi didelius rezervus tobulėti, bet tuo pačiu turi ir principinių įgimtų trūkumų, kuriuos tik elektros variklis gali ištaisyti.
VDV yra nelankstus, to pasekoje miesto sąlygomis stabdant arba įsibėgėjant kuro sąnaudos yra smarkiai didesnės negu važiujant tolygiai.
Hibride šią problemą sprendžia el.variklis, tai yra jis priverčia VDV dirbti tolygiai.
Toliau, VDV negali regeneruoti energijos - priešingai negu el.variklis.
Be to, gali būti net keletas energijos elektra papildymo būdų: automobilį stabdant, nuo VDV, nuo el.rozetės, nuo saulės baterijų ant auto stogo. Dar yra indukcinis papildymo elektra būdas: sakykime kur nors Senamiestyje kur labai rūpi ekologija po kietos kelio dangos paviršiumi gali būti įtaisyti elektrodai, perduodantys BEKONTAKTINIU (skirtingai nuo troleibusų ir tramvajų) būdu el.energiją pravažiuojantiems automobiliams.
Grynai elektra varomi auto didelių perspektyvų kolkas neturi, nes visos elektrinės toli gražu nesugebėtų pagaminti tiek daug elektros jeigu visi auto staiga vieną dieną persimestų nuo benzo į elektrą. Todėl pirma būtina didinti elektros gamybos pajėgumus ir tik tuomet bus galima kalbėti apie platesnį elektromobilių panaudojimą.
Kita vertus, elektra gerai tinka tam tikrų kategorijų specializuotiems automobiliams, skirtiems eksploatuoti miesto sąlygomis.
Vandeniliniai auto varikliai turbūt prieis prie aklavietės, kadangi vandenilis yra pavojingas, nes jis yra l.degus ir l.sprogus, be to vandenilio energetinė vertė pagal tūrį yra maža (energijos kiekis išgaunamas iš kuro sąlyginio tūrio vieneto).
Visi tokio tipo elektromobiliai yra pasmerkti žlugti net nepradėjus juos pardavinėti - jų veikimo principas prieštarauja dabatiniam automobilio veikimo principui - tu gali važiuoti kur yra nors koks kelias kone amžiniai, sugaišdamas vos kelias minutes jo energijos atsargoms papildyti.
Vienintelė Honda tikrai pažiūrėjo toliau nei 10 metų ir matyt iš to daugiausia ir laimės. Tik vandeniliu varomi varikliai šiuo metu tikra alternatyva dabartiniams vidaus degimo varikliams. Aišku su papildymo vietomis kol kas sunkiau, nei kad su elektros rozėtėm, bet ir pats kuras - vandenilis - labiausiai visatoje paplitęs cheminis elementas...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų