
Karštis alina techniką
Dyzelinių automobilių įskaitoje pirmauja „PGM Technika Racing“, o nuo jos neatsilieka „Redus LT“. Pastarosios komandos vairuotojas Tomas Domarkas teigia, kad jų „Volkswagen Golf“ lenktynėse važiuoja be nesklandumų ir leidžia kovoti dėl pirmosios vietos šioje įskaitoje.
„Stengiamės išlaikyti pozicijas. Automobilyje taip šilta, kad į pirtį eiti nebereikia. Termometro viduje neturim, nes tada matytumėm, kad salone labai karšta, o dabar viskas atrodo gerai“, – geros nuotaikos neprarado T. Domarkas.
A3000+ klasėje įpusėjus distancijai pirmavo „Skycop racing“ su BMW M3, X1 – „Kauno automobilininkų sporto klubas“ su LADA 2104, A3000 – „Ad Rem–Reimpex“ su BMW 330i.
Pretekstą šypsotis turi ne visi sportininkai – kai kurie automobiliai neatlaikė 26 laipsnių oro ir iki 39 laipsnių pakilusios asfalto temperatūros. Vienas tokių – lyderių penketuke ilgą laiką važiavęs belgų komandos „Independence by JR Motorsport“ BMW E46 GTR. Jis sustojo 101 rate.
„Problema automobilio transmisijoje, lūžo pusašis. Tai techninė problema. Atsargines detales turime, tad jį pakeisime, tačiau apie aukštas pozicijas jau nebegalvojame“, – po incidento trasoje sakė komandos vadovas Joostas Ursemas.
Įvairių problemų – incidentų bei techninių gedimų – neišvengė „GSR Motorsport“, „Gera Dovana – Emex Logistics“, „Bunasta by Žaibelis Motorsport“ ir kitos komandos. Po pirmuose ratuose patirto incidento ir kelias valandas trukusio remonto į trasą grįžo „Porsche Baltic“ komanda su „Cayman GT4 Clubsport“.
Iš lenktynių nenuvažiavę nei trečdalio distancijos pasitraukė „Sparti Reklama – PF Kekava racing team“, kurios BMW 120d nepataisomai sugedo važiuojant trasoje.


