• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Netrukus po naujos kartos „Audi RS3“ pristatymo, naujasis modelis įrodė savo vertę Niurburgringoje trasoje, užfiksuodamas įspūdingą trasos įveikimo laiką.
„Audi“ pranešė, jog etatiniu automobilių laužytoju dirbantis Frankas Stippleris, Niurburgringo trasą su naujos kartos „Audi RS3“ hečbeku įveikė per 7:40,748 min. Šis pasiekimas leidžia „Audi“ sakyti, jog tai – greičiausias kompaktinės klasės automobilis šioje lenktynių trasoje.
„Kuomet mes pradėjome dirbti prie naujos kartos modelio, nei vienas komandos narys nežinojo kaip stipriai pasikeis automobilio dinamines savybės, tiek bendro naudojimo keliuose, tiek lenktynių trasoje. Vis dėlto, atlikus pirmuosius bandomuosius važiavimus supratome, jog turime labai geras galimybes užfiksuoti rekordą“, – po šio pasiekimo pasakojo „Audi RS3“ projekto vadovas Marvinas Schwätteris.
Verta pažymėti, jog „Audi RS3“ šioje lenktynių trasoje aplenkė kitą raumeningą atletą – „Renault Megane R.S. Trophy-R“. Vokiškas hečbekas trasą įveikė 4,64 sek. Verta pažymėti, jog „Audi“ turi gerokai galingesnį variklį, keturių varančiųjų ratų pavarą ir naudoja „P Zero Trofeo R“, kurios lenktynių trasoje suteikia išskirtinį pranašumą.

Netrukus po naujos kartos „Audi RS3“ pristatymo, naujasis modelis įrodė savo vertę Niurburgringoje trasoje, užfiksuodamas įspūdingą trasos įveikimo laiką.
„Audi“ pranešė, jog etatiniu automobilių laužytoju dirbantis Frankas Stippleris, Niurburgringo trasą su naujos kartos „Audi RS3“ hečbeku įveikė per 7:40,748 min. Šis pasiekimas leidžia „Audi“ sakyti, jog tai – greičiausias kompaktinės klasės automobilis šioje lenktynių trasoje.
„Kuomet mes pradėjome dirbti prie naujos kartos modelio, nei vienas komandos narys nežinojo kaip stipriai pasikeis automobilio dinamines savybės, tiek bendro naudojimo keliuose, tiek lenktynių trasoje. Vis dėlto, atlikus pirmuosius bandomuosius važiavimus supratome, jog turime labai geras galimybes užfiksuoti rekordą“, – po šio pasiekimo pasakojo „Audi RS3“ projekto vadovas Marvinas Schwätteris.
Verta pažymėti, jog „Audi RS3“ šioje lenktynių trasoje aplenkė kitą raumeningą atletą – „Renault Megane R.S. Trophy-R“. Vokiškas hečbekas trasą įveikė 4,64 sek. Verta pažymėti, jog „Audi“ turi gerokai galingesnį variklį, keturių varančiųjų ratų pavarą ir naudoja „P Zero Trofeo R“, kurios lenktynių trasoje suteikia išskirtinį pranašumą.

REKLAMA


Galėsite ne tik skraidyti lenktynių trasoje

„Ford“ prieš keletą metų sukėlė tam tikrą revoliuciją. Ši gamintoja į „Ford Focus RS“ įdiegė sistemą, kuri vieno mygtuko paspaudimu leis tam tikrą dalį variklio išvystomos galios perduoti į galinę ašį ir tokiu būdu vairuotojams leisdavo priversti automobilį slysti šonu. Lyg jis būtų varomas galiniais ratais.
Vėliau tokią pačią funkciją į savo automobilius pradėjo diegti „Mercedes-Benz“ ir BMW, todėl nenuostabu, jog tokią pačią technologiją išvysime ir naujos kartos „Audi RS3“.
Audi RS 3 Sportback / Audi RS 3 Sedan
Naujos kartos modelis turės daugiadiskę sankabą, kuri efektyviau ir veiksmingiau paskirstys galią tarp priekinė ir galinės ašies. Be to, daugiadiskė sankaba gali paskirstyti galią tarp dviejų galinių ratų.
Pavyzdžiui, pasirinkus dinaminį važiavimo režimą, posūkiuose didžiąją dalį sukimo momento bus skiriama galiniam išoriniam ratui, taip užtikrinant didesnę trauką ir sukibimą. Bet tai dar ne viskas.
Naudojant specifinį važiavimo režimą, 100 proc. sukimo momento bus siunčiama tik į galinius ratus. Tokiu būdu išprovokuojant galinės dalies slydimą.
Audi RS 3 Sedan
Toliau naudoja 5 cilindrų variklį
Kuo didesnis „Audi RS“ šeimos modelis, tuo daugiau cilindrų jis turi. Jeigu „Audi RS6“ ir „RS7“ naudoja 8 cilindrų, o „Audi RS4“ – 6 cilindrų agregatas, mažiausias „Audi RS“ padalinio kūrinys naudos ne ką mažiau charizmatišką ir pajėgų 5 cilindrų agregatą.
Daugkartinis „International Engine of Year“ laureatas, naujos kartos „Audi RS3“ modelyje generuos 400 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą. Šis sprogstamasis užtaisas leis „Audi RS3“ hečbekui arba sedanui, 100 km/val. greitį pasiekti vos per 3,8 sekundės ir pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį. Užsisakius „RS Dynamic Package“ opciją, maksimalus greitis išauga iki net 290 km/val.
Didžiausias sukimo momentas bus išvystomas ganėtinai plačiame – 2250 - 5600 sūkių diapazone. „Audi“ ypatingai didžiuojasi, jog didžiausias sukimo momentas dabar bus pasiekiamas ne tik vidutiniuose, bet ir žemesniuose variklio sūkiuose, tokiu būdu užtikrinant, jog šypseną kelianti akceleracija įvyktų sklandžiau ir efektyviau.
Audi RS 3 Sportback
Prekyboje – rudenį
„Audi RS3“ hečbeko ir „Audi RS3“ sedano užsakymai visose „Audi“ atstovybėse bus priimami jau dabar. Tuo tarpu prekybos salonuose šis modelis turėtų pasirodyti dar šių metų rudenį.
Vokietijoje „Audi RS3“ hečbeko kaina prasidės nuo 60 000 eurų, o Audi RS3“ sedano – nuo 62 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų