REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Milijonai britų karantino metu randa taikos ir ramybės prieglobstį vonioje. Apklausus 2,000 suaugusiųjų, paaiškėjo, jog maždaug 68 % pripažįsta teigiamą vonios poveikį nuotaikai.

Milijonai britų karantino metu randa taikos ir ramybės prieglobstį vonioje. Apklausus 2,000 suaugusiųjų, paaiškėjo, jog maždaug 68 % pripažįsta teigiamą vonios poveikį nuotaikai.

REKLAMA

Net 36% apklaustųjų teigia praleidžiantys žymiai daugiau laiko vonioje nei kada nors anksčiau. Trečdalis žmonių tvirtina, kad mėgaujasi ramybe vonioje, o 39 % atvirauja,kad ten jie atsipalaiduoja po sunkios dienos. 22% teigia, kad vonia yra vienintelė vieta namuose, kur jie randa ramybę ir tylą, rašoma dailystar.co.uk

„Buvo tikrai įdomu pamatyti, kaip keitėsi britų požiūris į vonią prasidėjus pandemijai“, – sako Soap & Glory atstovas spaudai, kuris užsakė šį tyrimą.

„Visiems reikia trupučio laiko sau ir matome, jog vonia – puiki vieta tuo pasimėgauti. Tai kambarys, kuriame galime atsipalaiduoti ir nuleisti garą vonioje ar po dušu, o durų užraktas labai padeda, kai nori laiko tik sau“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimas parodė, kad vidutiniškai kiekvienas suaugęs žmogus skiria 22 minutes pasimėgavimui vandeniu, o tai sudaro net šešias dienas metuose. 28% leido sau labiau pasilepinti vonioje nuo pirmo karantino pradžios, o 55% ir toliau ketina lepintis net ir pasibaigus karantinui.

REKLAMA

OnePoll atliktas tyrimas nustatė, kad per pastaruosius metus net 90% apklaustųjų savo rankomis suremontavo vonios kambarį, 35% perdažė vonios sienas, 21% pakeitė plyteles,  28% įsigijo naują veidrodį. Trys iš dešimties nusipirko naujus aksesuarus – dantų šepetėlių laikiklius, rankšluosčius, skysto muilo dozatorius, o ketvirtadalis netgi įsirengė naują dušą.

The Soap & Glory atstovas spaudai tvirtino: „Dabar labiau nei kada anksčiau žmonės savo namuose trokšta rasti privačią erdvę ir paversti ją pačiu geriausiu prieglobsčiu, leidžiančiu visą laiką skirti tik sau.

Sužinojome, kad žmonės ieško vonios ir kūno produktų, suteikiančių kūnui gyvybingumo ir energijos, o protui – atgaivos. Reaguodami į pandemiją, žmonės ieško žvalinančių grožio produktų, kurie keltų nuotaiką.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų