JAV ir britų paleontologai atrado naują dinozaurų rūšį, kurią dėl itin stiprių kojų raumenų pavadino Brontomerus Mcintoshi – „griausmakojais". Pasak „Daily Mail", šių maždaug prieš 110 mln. metų gyvenusių dinozaurų suakmenėjusios liekanos aptiktos buvusioje akmenų skaldykloje Jutos valstijoje (JAV).

Paleontologai mano, kad šios rūšies dinozaurai turėjo pačias stipriausias kojas iš viso zauropodų pobūrio. Juros ir kreidos periodais gyvenę zauropodai buvo patys didžiausia kada nors Žemėje gyvenę sausumos gyvūnai. Pasak mokslininkų, galingų kojų spyriais Brontomerus Mcintoshi apsigindavo nuo juos puldinėjusių plėšrūnų.

Jutos valstijoje paleontologai aptiko dviejų  Brontomerus Mcintoshi atstovų liekanas – suaugusio dinozauro ir jauniklio. Tyrinėtojai spėja, kad tai gali būti motinos ir jauniklio kaulų liekanos. Didesnysis dinozauras iš visko sprendžiant svėrė apie 6 tonas, o jo kūno ilgis siekė 14 metrų. Jauniklis tebuvo maždaug 200 kg svorio ir 4,5 metrų ilgio.

Žodis Mcintoshi naujos dinozaurų rūšies pavadinime atsirado siekiant pagerbti pensijon išėjusį Wesleyano universiteto fiziką, didelį paleontologijos entuziastą Johną Mcintoshą, sakoma pranešime. Naujasis palentologų atradimas pristatomas žurnale „Acta Palaeontologica Polonica."