REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Verslui trūkstant patogių skrydžių iš Lietuvos bei svarstant apie nacionalines oro linijas, ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad vietoj jų verčiau reikėtų didinti skrydžių skatinimo fondą, kuriam šiemet numatyta 2 mln. eurų. 

Verslui trūkstant patogių skrydžių iš Lietuvos bei svarstant apie nacionalines oro linijas, ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad vietoj jų verčiau reikėtų didinti skrydžių skatinimo fondą, kuriam šiemet numatyta 2 mln. eurų. 

REKLAMA

„Aš manau, kad tai (skrydžių iš Lietuvos trūkumas – BNS) yra problema. Tai yra Lietuvos konkurencingumui  labai svarbus klausimas. (...) Apskritai, nesu valstybinio oro vežėjo fanė, nes Lietuva tos patirties jau turi. Turėjom ir „FlyLAL“ ir „Air Lituanica“ – ir Vilnius, ir Vyriausybė bandė šituos projektus vystyti, tai buvo beprotiškai nuostolingos įmonės, kurias būtų reikėję gelbėti ir gelbėti“, – LRT radijui antradienį sakė A. Armonaitė. 

„Pažiūrim į kaimynines bendroves – Vyriausybės irgi moka milžiniškus pinigus. Taigi, manyčiau, kad geriau reikia didinti skrydžių skatinimo fondą. Šiuo metu, kiek žinau, (jis siekia – BNS) apie du milijonai eurų, tai nuosekliai reikėtų didinti ir ieškoti partnerių, ieškoti krypčių, ką mūsų Susisiekimo ministerija iš tikrųjų daro“, – pridūrė ministrė.  

Sausio pabaigoje susisiekimo ministras Marius Skuodis paklaustas apie nacionalinio oro vežėjo galimybę sakė, kad verslas turėtų prisidėti bent 50-51 proc. Jis pabrėžė, jog keleiviams svarbiausia ne nacionalinės avialinijos, o kad būtų skrydžių krypčių, kurias galima užtikrinti ir kitais būdais, tačiau tam reikia finansavimo. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų