REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Planšetinių kompiuterių „iPad“ pardavimų mažėjimas buvo vienas iš ryškiausių faktorių, kurie buvo minimi „Apple“ ketvirčio veiklos ataskaitoje. Per ketvirtį pardavimai sumažėjo 25%, per metus kiek mažiau – 14%, tuo tarpu kompanijos pajamos stabiliai mažėjo 27% abiem laikotarpiais.

REKLAMA
REKLAMA

Kitais žodžiais tariant, net ir pigesnio „iPad mini pasirodymas neleido „Apple“ sustiprinti savo pozicijų planšetinių kompiuterių rinkoje. Antra vertus, kažkur reikalai nėra tokie prasti – „iPad“ rinkos dalis Kinijoje sudaro 50%, o pardavimai čia išaugo 48%.

REKLAMA

Pastaroji statistika privertė analitikus kurti pesimistines prognozes. „DigiTimes“ praneša, jog III ketvirtyje „iPad“ pardavimai gali sumažėti nuo dabartinių 14,6 mln. iki 10-12 mln. vienetų. Ekspertų vertinimu, maždaug trečdalis realizuotų „iPad“ buvo su 9,7 colių ekranu, tuo tarpu likusi dalis – kompaktiški „iPad mini“.

Jei I ketvirtyje „Apple“ užėmė 40% pasaulinės planšetinių kompiuterių rinkos, tai II ketvirtyje šis rodiklis galėjo sumažėti iki 30-35%. Kadangi nauji „iPad“ modeliai vargu ar pasirodys anksčiau rugsėjo mėnesio pabaigos, III ketvirtyje situacija tik blogės.

Ekspertai iš kompanijos „Citi Research“ mano, jog III ketvirtyje „iPad“ tiekimas sumažės 7% lyginant su analogišku laikotarpiu 2012 metais. Net jei „Apple“ pavyktų metų pabaigoje „iPad“ pardavimus padidinti 75%, lyginant su praėjusiais metais augimas sudarytų vos 6%.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų