• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po įspūdingo pristatymo šių metų vasarą, Italijos automobilių gamintoja - „Alfa Romeo“, į Frankfurto automobilių parodą atsivežė savo naujausią kūrinį - „Alfa Romeo Giulia QV“.
Pasak „Alfa Romeo“ generalinio direktoriaus, Haraldo J. Westerio, sukurti naująjį modelį atskirai grupelei inžinierių prireikė vos dviejų su puse metų. Kaip jiems tai pavyko padaryti?

Po įspūdingo pristatymo šių metų vasarą, Italijos automobilių gamintoja - „Alfa Romeo“, į Frankfurto automobilių parodą atsivežė savo naujausią kūrinį - „Alfa Romeo Giulia QV“.
Pasak „Alfa Romeo“ generalinio direktoriaus, Haraldo J. Westerio, sukurti naująjį modelį atskirai grupelei inžinierių prireikė vos dviejų su puse metų. Kaip jiems tai pavyko padaryti?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Giulia QV (2)


Kaip pagrindą, „FCA“ koncerno vadovybei nepavaldi inžinierių grupė, paėmė „Maserati Ghibli“ platformos griaučius, ją modifikavo ir pritaikė ją savo poreikiams. Naujoji platforma taps pagrindu ir kitiems ateityje pasirodysiantiems „Alfa Romeo“ modeliams. Pradedant „X5“ dydžio visureigiu ir baigiant „Mercedes Benz CLS“ dydžio sedanui.
Pirmą kartą plačiajai visuomenei pristatytas modelis nustebino dėl trijų priežasčių. Pirmoji - automobilis gyvai atrodo kur kas geriau, išraiškingiau ir elegantiškiau. Ne viena „Giulia QV“ nuotrauka nesugeba perteikti šio automobilio dizaino elementų vientisumo ir agresijos.

REKLAMA

Alfa Romeo Giulia QV (3)


Antroji - interjeras. Kaip ir apie platformą, taip ir apie interjerą kalbama buvo taip, lyg tai būtų didžiulis „Chrysler“ detalių kratinys. Gera žinia yra ta, kad automobilio interjeras turi įvairiausių smulkių detalių, kurios priklauso tik šiam modeliui. Tačiau gausybės detalių interjere nesurasite. Minimalistinis, į vairuotoją orientuotas interjeras turi tik pačius reikalingiausius prietaisus, nieko daugiau ir nieko mažiau.
Trečioji priežastis - kaina. Gimtojoje Italijoje „Giulia QV“ kainuos nuo 79 tūkst. , o Vokietijoje - nuo 72 tūkst. eurų. Tiek kainuos bazinė modelio versija.
Tuo tarpu versija su sportinėmis sėdynėmis, keramikiniais stabdžių diskais ir iš anglies pluošto pagamintais variklio dangčiu ir stogu kainuos 18 tūkst. eurų daugiau.

REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Giulia QV (4)


Naująjį „Alfa Romeo“ flagmaną į priekį gena 2.9 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris išvysto 510 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą. Tik galiniais ratais varomas sedanas iki 100 km/val. įsibėgės per 3.9 sekundės ir pasieks 307 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.
Pasak „Alfa Romeo“ kompanijos atstovų, automobilis su vairuotojo sveria tik 1524 kilogramus ir turi nepriekaištingą svorio paskirstymą tarp ašių. Šie rodikliai yra geriausi klasėje!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Giulia QV (12)


„Alfa Romeo“ pristatydama naująjį modelį Frankfurte, akcentavo ne tik technines charakteristikas, bet ir įspūdingą Niurburgringo lenktynių trasos įveikimo laiką.
„Ferrari“ genų turintis sedanas, Vokietijoje įsikūrusią trasą įveikė per 7 minutes ir 39 sekundes. Tai yra viena sekunde greičiau už „Lamborghini Murcielago LP640“, penkiomis sekundėmis greičiau už „Pagani Zonda S“ ir net trylika sekundžių greičiau už „BMW M4“.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų