REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koncerno „Achemos grupė“ valdoma transporto „Achemarida“ pradeda dirbti negabaritinių krovinių pervežimo rinkoje. Šiandien iš Klaipėdos uosto Jonavos link pajudės įrengimai kogeneracinei jėgainei statyti.

REKLAMA
REKLAMA

„Negabaritinių krovinių pervežimo rinka Lietuvoje pastaruoju metu sparčiai auga. Įgyvendinama nemažai naujų projektų energetikos sektoriuje, pramonėje, o artimiausiais metais jų dar turėtų labai padaugėti regione aktyviai plėtojant atominę energetiką“, - sako Česlovas Liutkevičius, „Achemarida“ l.e.p. generalinis direktoriaus.

REKLAMA

Pirmoji sunkiasvorių krovinių partija, kurios pervežimą vykdys „Achemarida“ bus beveik 500 tonų sveriantys įrengimai skirti AB „Achema“ statomai energetinei jėgainei.

Iš viso tai 106 įvairių matmenų ir svorio kroviniai. Didžiausi iš jų 93,5 tonas sverianti turbina ir 76,2 tonas sveriantis generatorius.

Šiems krovininiams pervežti iš Lenkijos nuomojama speciali 10 ašių platforma, naudojamas specialus galingas vilkikas.

REKLAMA
REKLAMA

„Nors bendras turbiną vežančio autotraukinio svoris sieks 162 tonas, o ilgis beveik 36 metrus, tai tikrai nebus pats įspūdingiausias krovinys Klaipėdos uoste. Neįprasta nebent tai, kad krovinys bus vežamas iš šiaurinės uosto dalies – AB „Klaipėdos jūrų krovinių“ kompanija“ (KLASCO) teritorijos“ – sako Rytis Badaras, „Achemarida“ spec. krovinių pervežimo vadybininkas.

Labai didelių gabaritų krovinių vežimą per šiaurinį uosto išvažiavimą riboja per kelio viršų nutiesti AB „Klaipėdos nafta“ vamzdynai, tačiau šiuo atveju autotraukinys, kurio aukštis sieks 4,8 metro, po vamzdynais įsiteks.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iškraunant turbiną ir generatorių KLASCO krantinėse pasitelkti sunkiasvoriai „Strėlė logistic“ kranai. Iškrovimo operacijos metu specialiomis plokštėmis sutvirtinta krantinių danga.

Pasak Igorio Šulžickio, KLASCO direktoriaus pavaduotojo vystymui ir logistikai, krovos kompanija mato labai geras perspektyvas kraunant negabaritinius krovinius ir dalyvauja daugelyje konkursų, kuriuos skelbia tokių krovinių vežėjai ar siuntėjai.

Klaipėdos uostas yra konkurencingas gabenti ne tik Lietuvai, tačiau ir Latvijai, Baltarusijai ar Lenkijai skirtus negabaritinius krovinius. Yra atlikta speciali studija dėl negabaritinių krovinių gabenimo per Klaipėdos uostą. Į šios studijos rekomendacijas atsižvelgiama vykdant išvažiuojamųjų kelių iš Klaipėdos uosto rekonstrukcijos darbus.

„Achemarida“ jau yra numačiusi dalyvauti ir kituose negabaritinių krovinių pervežimo konkursuose. Planuojama, kad šiemet įmonės pajamos sieks 12 mln. litų (2008 m. - 15 mln. litų).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų