• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių dienų žmonijos automobiliai jau nedomina taip, kaip anksčiau. Tai akivaizdžiai pastebima net tokioje automobilinėje šalyje, kaip Jungtinės Amerikos Valstijos.Tai patvirtina JAV nekomercinės organizacijos „US Public Interest Research Group” atliktas tyrimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Automobilių bumas baigėsi“ – teigia vienas iš šio tyrimo autorių Phineas Baxandall. Amerikoje 2011 metais jaunų vairuotojų (nuo 16 iki 24 metų) skaičius nukrito iki 1964 metų lygio. Tai reiškia, kad jaunoji karta vis mažiau domisi automobiliais.

REKLAMA

Prie tokių tendencijų taikosi ir automobilių pramonė. Pasaulio automobilių gamintojai savo vizijose dabar piešia ne tik automobilius, kurie leidžia džiaugtis vairavimu, bet ir mašinas, kurios dedikuojamos vairavimo nemėgstantiems ir kitų prioritetų turintiems žmonėms.

1. Autonominis „Google“ automobilis.

Tai revoliucinis automobilis. Jo visiškai nereikia vairuoti. Tad apie vairavimo džiaugsmą čia tikrai nėra ką šnekėti. „Google“ automobilis be vairuotojo per sekundę surenka ir apdoroja maždaug 750 megabaitų duomenų, gaunamų iš įvairiausių jame įmontuotų jutiklių, taip pat interneto – „StreetView“, „Google“ žemėlapių, GPS.

REKLAMA
REKLAMA

2. Riedantis išmanusis telefonas „Toyota Fun-Vii“

Jei tikėti už Atlanto atliktų apklausų duomenimis, 35 proc. amerikiečių nuo 18 iki 34 metų negalėtų nė dienos apsieiti be kompiuterio. 30 proc. jaunųjų amerikiečių neįsivaizduoja savo dienos be išmanaus telefono. Na o automobilis yra tik trečioje vietoje. Tokiems žmonėms turėtų patikti koncepcinis „Toyota Fun-Vii“.

Praktiškai tai ne automobilis, o riedantis išmanusis telefonas. Pagal specifinį užsakymą perdažytas kėbulas arba lipnios plėvelės papuošimai yra niekis lyginant su tuo, ką galima išdarinėti su šio „Toyota Fun-Vii“ koncepcinio modelio kėbulo paviršiumi. Taip pat lengvai, kaip tai daro savo kompiuterių ekranuose vartotojai gali bet kada pakeisti išorėje matomą vaizdą – rodyti jame pranešimus ar įmantrią kompiuterinę grafiką. Šalutinė funkcija – šitas daiktas važiuoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3. „Suzuki Q Concept“.

Miniatiūrinė 2,5 m ilgio ir 1,3 m pločio transporto priemonė, „Suzuki“ atstovų teigimu, yra pusiau automobilis, pusiau motociklas. Konstrukcija sumanyta taip, kad priekinėse sėdynėse galėtų įsitaisyti du suaugę žmonės, o galinėse – vaikai. Taip pat, galinių sėdynių erdvę galima paversti krovinių skyriumi. Tačiau „Q“ veikino diapazonas – vos 10 km, tai nėra tikras automobilis, greičiau tai tik žaisliukas miesčionims. Ne veltui jis primena ne automobile, o didžiulį grotuvą.

REKLAMA

4. „Peel P50“

Britai šį keistą daiktą sukūrė dar 1963 metais. Kompaktiškas, kažkuo primena ir šių dienų miesto konceptus. Šiaip šis automobilis visai netinka vairavimui. Stabilumo jokio, apie dinamiką kalbėti irgi neverta. Maksimalus „Peel“ greitis – maždaug 61 km/h.

5. Vilniaus ex’ mikroautobusai

Nekenčiantys vairavimo proceso vilniečiai ilgus metus galėjo rinktis visokiausius maršrutinius mikroautobusus. Tiesa, juose galima pradėti nemylėti ir gyvenimo – „Russkoe radio“ ryte važiuojant į darbą galėjo sužlugdyti bet kokią motyvaciją.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų