REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjus septyneriems mėnesiams, kai „Opel Mokka” pasirodė prekybos salonuose, šis modelis tapo labiausiai perkamu „Opel“ automobiliu – sulaukta daugiau nei 100 tūkst. šio visureigio užsakymu, o didžiausias jo populiarumas užfiksuotas Vokietijoje, Rusijoje, Anglijoje, Italijoje ir Prancūzijoje.
Tačiau sėkmingasis „Opel Mokka” nesiruošia užmigti ant laurų: dabar 103 kW/140 AG, 1,4 l benzininis variklis su turbina galimas su priekiniais varančiais ratais bei šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. Nauja informacinė – pramoginė bei „Bose“ garso sistemos užtikrins aukščiausios klasės pramogines funkcijas. Be to, kad automobilis atrodytų dar efektyviau, bus galima rinktis 19 colių ratus ir „Orange Rock“ spalvą su žėrėjimo („metallic“) efektu.
„Didelės sėkmės „Opel Mokka” sulaukė vos tik pasirodęs rinkoje – jį puikiai įvertino ir pirkėjai, ir ekspertai. Jo populiarumą taip pat rodo gauti apdovanojimai, įskaitant „Metų visureigis“ titulą,” – sako Duncanas Aldredas, „Opel“ pardavimų, rinkodaros ir techninės priežiūros vice prezidentas. „Siekdami išlaikyti „Mokka“ populiarumą, dabar jį siūlome su naujomis pavarų sistemomis bei aukščiausios kokybės informacine – pramogine sistema, kas leis įtikti dar daugiau klientų.“
Naujos savybės: variklis su turbina, priekinių varančių ratų sistema, „Bose“ garso įranga
Praplėstos „Mokka” pavarų sistemų gretos tapo dar patrauklesnės klientams: 1,4 l „Turbo“ benzininis agregatas ankščiau buvo galimas su adaptyvine visų varančių ratų sistema ir šešių laipsnių mechanine transmisija, tačiau dabar, klientai gali rinktis 103 kW/140 AG, priekiniais ratais varomą „Mokka” versiją su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže montuojama „Start/Stop“ sistema, todėl šios versijos visureigis sunaudoja tik 5,9 l benzino 100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 139 g/km. Šios versijos „Mokka“ nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 9,9 s, maksimalus greitis 193 km/h.
„Mokka“ salono interjeras dera su naujausia informacine – pramogine „CD 600“ ir „Navi 950“ įranga. Šių įrangų funkcijos lengvai valdomos 7 colių ekrane, kuriame taip pat matomas galinės kameros perduodamas vaizdas. „CD 600“ ir „Navi 950“ turi „Bluetooth“ ryšį bei grotuvą. Visos „Navi 950” sistemos standartiškai turi detalų visos Europos žemėlapį, kuris esant poreikiui gali būti atnaujinamas per USB jungtį. „Bose” sistema – septyni garsiakalbiai, žemų dažnių garsiakalbis bei skaitmeninis stiprintuvas užtikrina aukščiausios kokybės garsą. Kokybiškai įrengtas salonas dera su patrauklia išore. Ryškus „Opel Mokka“ praeivių akis dar labiau trauks su nauja „Orange Rock“ spalva, turinčią žėrėjimo efektą bei 19 colių, 5 stipinų ratlankiais.
Įtikinančios savybės: kompaktiško dydžio, naudingas kasdien
Su „Opel Mokka“ patogu važiuoti mieste ir užmiestyje, nes jis atitinka visus kasdienio važinėjimo poreikius bei puikiai tinka savaitgalio kelionėms. 4,28 m ilgio „Mokka“ patogiai talpina 5 keleivius, kurie gali mėgautis aukštesne sėdėjimo pozicija. Inovatyvios funkcijos, kurios būdingos tik aukštesnės klasės automobiliuose, dabar prieinamos daugeliui. Adaptyvūs priekiniai „AFL+” žibintai, ergonomiškos sėdynės, sertifikuotos Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Aktion Gesunder Rücken e.V.”), antros kartos į galinį bamperį integruotas dviračių laikiklis „FlexFix“ – visa tai, mažų visureigių segmente pristato „Mokka“.
„Mokka“ modelyje naudojamos technologijos didina komfortą ir saugą. Tai yra elektroninė stabilumo kontrolės sistema „ESPPlus“ su pajudėjimo įkalnėn bei važiavimo nuokalnėn pagalbos funkcijomis, antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera, turinčia kelio ženklų atpažinimo (TSR), išvažiavimo iš eismo juostos  (LDW) ir galimo priekinio susidūrimo (FCA) funkcijas.
„Mokka“ gali būti montuojamos priekinių ar visų varančiųjų ratų (AWD) sistemos. 4x4 sistema sklandžiai paskirsto sukimo momentą visiems ratams.
Naujos „Mokka” kaina su priekiniais varančiais ratais, 1,4 l „Turbo“ benzininiu varikliu ir šešių laipsnių automatine pavarų dėže prasideda nuo 19 603 eurų .Versija su mechanine pavarų dėže siūloma daugelyje rinkų.

Praėjus septyneriems mėnesiams, kai „Opel Mokka” pasirodė prekybos salonuose, šis modelis tapo labiausiai perkamu „Opel“ automobiliu – sulaukta daugiau nei 100 tūkst. šio visureigio užsakymu, o didžiausias jo populiarumas užfiksuotas Vokietijoje, Rusijoje, Anglijoje, Italijoje ir Prancūzijoje.
Tačiau sėkmingasis „Opel Mokka” nesiruošia užmigti ant laurų: dabar 103 kW/140 AG, 1,4 l benzininis variklis su turbina galimas su priekiniais varančiais ratais bei šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. Nauja informacinė – pramoginė bei „Bose“ garso sistemos užtikrins aukščiausios klasės pramogines funkcijas. Be to, kad automobilis atrodytų dar efektyviau, bus galima rinktis 19 colių ratus ir „Orange Rock“ spalvą su žėrėjimo („metallic“) efektu.
„Didelės sėkmės „Opel Mokka” sulaukė vos tik pasirodęs rinkoje – jį puikiai įvertino ir pirkėjai, ir ekspertai. Jo populiarumą taip pat rodo gauti apdovanojimai, įskaitant „Metų visureigis“ titulą,” – sako Duncanas Aldredas, „Opel“ pardavimų, rinkodaros ir techninės priežiūros vice prezidentas. „Siekdami išlaikyti „Mokka“ populiarumą, dabar jį siūlome su naujomis pavarų sistemomis bei aukščiausios kokybės informacine – pramogine sistema, kas leis įtikti dar daugiau klientų.“
Naujos savybės: variklis su turbina, priekinių varančių ratų sistema, „Bose“ garso įranga
Praplėstos „Mokka” pavarų sistemų gretos tapo dar patrauklesnės klientams: 1,4 l „Turbo“ benzininis agregatas ankščiau buvo galimas su adaptyvine visų varančių ratų sistema ir šešių laipsnių mechanine transmisija, tačiau dabar, klientai gali rinktis 103 kW/140 AG, priekiniais ratais varomą „Mokka” versiją su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže montuojama „Start/Stop“ sistema, todėl šios versijos visureigis sunaudoja tik 5,9 l benzino 100 km, o anglies dvideginio tarša neviršija 139 g/km. Šios versijos „Mokka“ nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 9,9 s, maksimalus greitis 193 km/h.
„Mokka“ salono interjeras dera su naujausia informacine – pramogine „CD 600“ ir „Navi 950“ įranga. Šių įrangų funkcijos lengvai valdomos 7 colių ekrane, kuriame taip pat matomas galinės kameros perduodamas vaizdas. „CD 600“ ir „Navi 950“ turi „Bluetooth“ ryšį bei grotuvą. Visos „Navi 950” sistemos standartiškai turi detalų visos Europos žemėlapį, kuris esant poreikiui gali būti atnaujinamas per USB jungtį. „Bose” sistema – septyni garsiakalbiai, žemų dažnių garsiakalbis bei skaitmeninis stiprintuvas užtikrina aukščiausios kokybės garsą. Kokybiškai įrengtas salonas dera su patrauklia išore. Ryškus „Opel Mokka“ praeivių akis dar labiau trauks su nauja „Orange Rock“ spalva, turinčią žėrėjimo efektą bei 19 colių, 5 stipinų ratlankiais.
Įtikinančios savybės: kompaktiško dydžio, naudingas kasdien
Su „Opel Mokka“ patogu važiuoti mieste ir užmiestyje, nes jis atitinka visus kasdienio važinėjimo poreikius bei puikiai tinka savaitgalio kelionėms. 4,28 m ilgio „Mokka“ patogiai talpina 5 keleivius, kurie gali mėgautis aukštesne sėdėjimo pozicija. Inovatyvios funkcijos, kurios būdingos tik aukštesnės klasės automobiliuose, dabar prieinamos daugeliui. Adaptyvūs priekiniai „AFL+” žibintai, ergonomiškos sėdynės, sertifikuotos Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos (AGR – „Aktion Gesunder Rücken e.V.”), antros kartos į galinį bamperį integruotas dviračių laikiklis „FlexFix“ – visa tai, mažų visureigių segmente pristato „Mokka“.
„Mokka“ modelyje naudojamos technologijos didina komfortą ir saugą. Tai yra elektroninė stabilumo kontrolės sistema „ESPPlus“ su pajudėjimo įkalnėn bei važiavimo nuokalnėn pagalbos funkcijomis, antros kartos „Opel Eye“ priekinė kamera, turinčia kelio ženklų atpažinimo (TSR), išvažiavimo iš eismo juostos  (LDW) ir galimo priekinio susidūrimo (FCA) funkcijas.
„Mokka“ gali būti montuojamos priekinių ar visų varančiųjų ratų (AWD) sistemos. 4x4 sistema sklandžiai paskirsto sukimo momentą visiems ratams.
Naujos „Mokka” kaina su priekiniais varančiais ratais, 1,4 l „Turbo“ benzininiu varikliu ir šešių laipsnių automatine pavarų dėže prasideda nuo 19 603 eurų .Versija su mechanine pavarų dėže siūloma daugelyje rinkų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų