- „Spalio 31 dieną pradėsime oficialią prekybą naujaisiais „iPhone“ modeliais. „Omnitel“ yra vienintelis oficialus „Apple“ atstovas Lietuvoje, tai reiškia, kad įrangą perkame ne iš trečiųjų šalių, t.y. tarpininkų. Noriu atkreipti klientų dėmesį, kad Lietuvos rinkoje pastarąjį mėnesį siūlomų „iPhone“ telefonų mažmeninė kaina yra gerokai aukštesnė nei ta, kurią vartotojai mokės pirkdami iš „Omnitel“. Matome atvejų, kai prekybininkai siūlo naujuosius „iPhone“ net iki 1000 litų brangiau nei planuojama oficiali mažmeninė kaina. Labai gaila, kad šiandien telefonus įsigyjantiems vartotojams tenka gerokai permokėti. Dedame ir dėsime visas pastangas, kad „Apple“ pakeistų tiekimo politiką ir kad Rytų Europos valstybėms būtų suteiktas aukštesnis tiekimo prioritetas“, - sakė „Omnitel“ viceprezidentė privatiems klientams Lina Galatiltė.
„Omnitel“ garantuoja, kad telefonui bus suteiktas garantinis aptarnavimas „Apple“ autorizuotame serviso centre. Be to, „Omnitel“, kaip oficialaus atstovo, tinklas yra „Apple“ sertifikuotas. Šiais metais „Apple“ atliko griežtą „Omnitel“ 4G tinklo sertifikavimo procedūrą gyvame tinkle, būtiną, kad 4G ryšys veiktų su „iPhone“, ir atitinkamai atnaujino „iOS“ operacinę sistemą. 4G ryšiu „iPhone“ telefonuose klientai Lietuvoje gali naudotis tik su „Omnitel“.