Šiandien visi vartotojai, naudojantys „Google“ el. pašto paslaugą „Gmail“, gali įvertinti naują grafinę jo išvaizdą.
Šis dizainas buvo parodytas dar praeitą savaitę ir sukėlė labai daug diskusijų dėl naujos grafinės sąsajos panašumo su „Facebook“.
„Gmail“ išvaizda po atnaujinimo tapo labiau panaši į „Google+“ dizainą, tačiau liko galimybė pakeisti apipavidalinimo temas. Taip pat viršuje dešinėje pusėje atsirado funkcija, leidžianti nustatyti el. pašto objektų tankumą.
„Google“ naujasis dizainas orientuotas į minimalizmą, funkcionalumą, be jokių nereikalingų elementų ar detalių.
Buvo patobulinta ir „Gmail“ paieška, o po „GTalk“ langu atsirado mygtukai, skirti persijungimui tarp pokalbio lango, valdiklių ir t.t.
„Google“ leidžia vartotojams pasirinkti, ar pereiti prie naujo „Gmail“ dizaino (pasiūlymas atsiranda lango dešinės pusės apačioje). Teigiama, kad jei dizainas nepatiks, vėliau bus galima grįžti prie senos išvaizdos, pasirinkus atitinkamą opciją meniu, esančiame dešinėje pusėje viršuje.