Niujorko Soho rajone bendrovė „Kraft Foods" pastatė interaktyvų reklaminį skydą, kurio atvaizdas keičiasi priklausomai nuo „Twitter“ mikrotinklaraščių vartotojų nuotaikos.
„Jell-O„ pudingus reklamuojantis skydas įrengtas Niujorko West Broadway ir Grand gatvių sankryžoje, praneša „Adweek.com“. Jame pavaizduotas vyro veidas nuolat keičia savo išraišką priklausomai nuo amerikiečių „Twitter“ portale naudojamų „šypsniukų“. Kompiuterizuotas stendas skenuoja „Twitter" pasirodančias naujas žinutes ieškodama vartotojų nuotaikas išreiškiančių ženklų – šypsenėlių ar nusiminimo išraiškos. Priklausomai nuo jų kiekio ekrane keičiasi ir žmogaus veido išraiška reklaminiame stende.
Pranešama, kad „Twitter„ „šypsniukai“ skenuojami kas 7 sekundes. Sistema nefiltruoja pranešimų, jie gali būti apie ką tik nori, svarbu, kad tekste būtų naudojamas vienoks ar kitoks „šypsniukas“.
Įdomu, kad jei nusiminusių išraiškų skaičius viršija 50 procentų, „Kraft Foods" nemokamai išsiuntinėja po „Jell-O“ pudingą visiems tiems JAV interneto vartotojams, kurie per kelias paskutines sekundes parašė nelinksmą žinutę. Apie tai informuojama specialioje „Twitter" paskyroje.
Šiame vaizdo siužete – interaktyvaus „Kraft Foods" reklaminio skydo veikimas.