Ketvirtadienį Markas Zuckerbergas žiniasklaidos atstovus pakvietė į spaudos konferenciją Kalifornijoje, kurios metu bus pristatyta atnaujinta„Facebook“ naujienų srauto koncepcija.
Spaudą apie artėjantį renginį „Facebook“ informavo išsiuntinėdama laiškus-atvirukus, kuriuose buvo parašyta: „Atvykite ir pamatykite atnaujintą naujienų srautą“. Panašu, kad planuojami atnaujinimai tikrai rimti, nes tam rengiama net atskira spaudos konferencija. Pastarąjį kartą naujienų srautas sulaukė pakeitimų 2011-ųjų rugsėjį. Tąkart vietoj to, kad naujienos naudotojams būtų atvaizduojamas pagal jų sukūrimo datą, buvo padaryta, kad šias rodytų pagal svarbą. Vėliau nariams buvo sugrąžinta pasirinkimo galimybė tarp atvaizdavimo pagal datą ir svarbą.
Internete po pranešimų apie artėjančią spaudos konferenciją pasipylė internautų spėlionės, kokie atnaujinimai gresia „Facebook“ naudotojams. Kol kas bene realiausiai atrodo papildomos reklamos integravimas į naujienų srautą.
Tačiau yra ir kitų spėjimų. Štai vienas tinklaraštininkas, Joshas Constine'as, teigia savo akimis matęs, kaip atrodo atnaujintas naujienų srautas. Pasak jo, „Facebook“ dizainas naujienas išskiria į dvi dalis, vienoje– tekstinės naujienos, kitoje – nuotraukos.
Šis spaudai skirtas renginys turėtų prasidėti ketvirtadienį 20 valandą Lietuvos laiku.