Socialinis tinklas „Facebook“ pranešė atnaujinsiantis savo dizainą: dabar jo išvaizda labai primins mobiliuosiuose įrenginiuose rodomą svetainės variantą.
Bendrovės pranešime sakoma, kad svetainės makete iš trijų skilčių lieka tik dvi. Dėl to didesnė tampa pranešimų juosta, o visi pranešimai (kartu ir reklama) užims didesnę puslapio dalį. Prie kairiosios „Facebook“ puslapio pusės atsiras nedidelė juodos spalvos valdymo juostelė, kurioje bus aplikacijų žymos, nuorodos į atskirų draugų puslapius, pokalbių ir kalendoriaus įrankiai, pranešimai apie atnaujinimus.
Be standartinės pranešimų juostos vartotojai galės rinktis alternatyvias: bus galima gauti visus atnaujinimus iš savo draugų, o ne tik iš tų, kurie atrinkti pagal „Facebook“ algoritmą. Gali būti sukurta speciali juosta, skirta žmonėms ir organizacijoms, dominančiomis paskyros šeimininką.
Pranešama, kad pakeistas ir „Facebook“ logotipas: vietoj viso žodžio dabar bus rodoma piktograma su raide „f“. Dar viena naujovė: prie tekstų apie kokių nors objektų ar žmonių buvimo vietą automatiškai bus rodomi žemėlapiai.
Padidėjus naujienų juostai reklamos taps didžiausiu „Facebook“ puslapio elementu, kuris dabar užims kone trečdalį ekrano ploto. Suprantama, kad naujajame „Facebook“ makete reklama bus dar labiau pastebima, nei dabartiniame, tačiau „Facebook“ atstovai neigia, kad būtet tai ir tapo pagrindine dizaino keitimo priežastimi.
Šiame vaizdo siužete – naujojo „Facebook“ dizaino apžvalga.