Mančesterio universiteto (Didžioji Britanija) ir kompanijos „Dolby Canada“ mokslininkai sugalvojo paprastą būdą trimačių (3D) objektų tekstūrų (kietosios medžiagos sandaros ypatybių, kurias lemia jos sudėtinių dalių išsidėstymas) informacijai įrašyti panaudojant fotoaparato blykstę.
Tikimasi, kad naujasis išradimas pagerins kompiuteriu kuriamų vaizdų kokybę. Paprastai tekstūrų informacijai įrašyti reikia brangios įrangos.
Naudojant naują metodą realaus dydžio tekstūra nufotografuojama du kartus: vieną kartą su blykste, antrą – be. Vėliau atliekamas vaizdų apdorojimas.
Šviesos ir šešėlių informacija (iš abiejų nuotraukų) bei jos pokytis apdorojamas specialiais algoritmais, kurie pagal šiuos duomenis nustato tekstūros trimačio gylio ir spalvos informaciją. Kadangi gaunama trimatė informacija, atkuriant kompiuteriu vaizdą galima nesunkiai keisti apšvietimo kampą ir šešėlius.
Nors tyrimai dar vyksta, išradėjai teigia, jog bandymų metu žiūrovai negalėjo atskirti vaizdo, įrašyto naudojant blykstę, nuo vaizdo, įrašyto standartiniu lazeriu.