Prognozuoja, kad tradicinė televizinė reklama yra pasmerkta žlugti. Jos vietą turėtų užimti interaktyvi internetinė reklama, kurios technologijas šiuo metu imasi plėtoti „Microsoft“.
Praeitą savaitę kompanijos vadovas Billas Gatesas tūkstantinei profesionalų auditorijai pristatė reklamos ateities viziją, praneša „The Seattle Times“.
„Mūsų manymu, per penkerius metus į internetą persikels visi laikraščiai ir televizija, kuri vartotojams pateikia didžiausius reklamos kiekius. Dėl to visos reklamos taps interaktyvios, tokios, kokias jau dabar matome tinkle.
Daugybė mano draugų yra laikraščių leidėjai, jų laukia sunkūs laikai - spausdintinos žiniasklaidos skaitytojų auditorija sparčiai mažėja.“
Žinoma, pokyčiai žiniasklaidos rinkoje verčia persiorientuoti reklamos užsakovus.Teigiama, kad iki 2009 metų reklama internete išaugs 8.7 proc., o laikraščiuose nukris 27 proc.
Tačiau prie spausdinto žodžio „mirties“ prisideda ir pačios technologijų kompanijos. „Microsoft“ šiuo metu imasi intensyvaus reklaminių technologijų kūrimo.
Kompanija siekis yra universalizuoti reklamos sklaidą įvairiose terpėse - internete, „Xbox“ žaidimų įrengimuose, mobiliojo ryšio telefonuose ir kt.
„Jeigu „Microsoft“ pavyktų sėkmingai sujungti visas šias platformas, jie neturės sau lygių.“ - kalbėjo informacinių technologijų ekspertas.
Vienas rimčiausių „Microsoft“ konkurentų yra internetinės paieškos sistemų lyderis „Google“.