Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
idomu bus sulaukti liberaliuju "reformu" shalininku atkirchio ir dar vieno p. Radzvilo kritinio straipsnio apie "stagnatoriu" sparna, kitaip gali kilti itarimas, kad autorius palaiko pastaraji "reformos" varianta ir rupinasi esamo "staus quo" islaikymu.
o as sita zmogu laikaiu saziningu ir protingu, liudesys
2007 m. spalio 07 d.,( mokytojų dienos) programa Vilniuje:
1. 12,00val. renkamės prie M. Mažvydo bibliotekos (prie seimo)
Renkamės su karstu, ant kurio užrašyta ,,MOKYTOJAS“, su vėliavomis perrištomis juodais kaspinais, su gedulo juostelėmis atlapuose, su plakatais (pvz. ,,socialdemokratai užkniso“, ,,Kirkilai- atsistatydink“, ,,Žakaitiene- ačiū už rūpestį“ ir pan.). Kam negaila atsineškite visokius padėkos, ,,garbės“ raštus ir pan.
2. 12,00 val. mokytojų ir palaikančiųjų žygis prie vyriausybės rūmų. Trumpas mitingas.
3.13,00 val. mokytojų ir palaikančiųjų žygis prie Švietimo ir mokslo ministerijos. Trumpas mitingas. Padėkos raštų movimas ant kuolo ir jų viešas deginimas
Nebūkim abejingi. Palaikykim žygį prieš mokytojų genocidą. Dalyvaukime ne tik mokytojai.
Ta pati genocidiška padėtis kultūroje, medicinoje. JĖGA – VIENYBĖJE>mes neturim ką prarasti...
Žygio prieš mokytojų genocidą organizatoriai
1. 12,00val. renkamės prie M. Mažvydo bibliotekos (prie seimo)
Renkamės su karstu, ant kurio užrašyta ,,MOKYTOJAS“, su vėliavomis perrištomis juodais kaspinais, su gedulo juostelėmis atlapuose, su plakatais (pvz. ,,socialdemokratai užkniso“, ,,Kirkilai- atsistatydink“, ,,Žakaitiene- ačiū už rūpestį“ ir pan.). Kam negaila atsineškite visokius padėkos, ,,garbės“ raštus ir pan.
2. 12,00 val. mokytojų ir palaikančiųjų žygis prie vyriausybės rūmų. Trumpas mitingas.
3.13,00 val. mokytojų ir palaikančiųjų žygis prie Švietimo ir mokslo ministerijos. Trumpas mitingas. Padėkos raštų movimas ant kuolo ir jų viešas deginimas
Nebūkim abejingi. Palaikykim žygį prieš mokytojų genocidą. Dalyvaukime ne tik mokytojai.
Ta pati genocidiška padėtis kultūroje, medicinoje. JĖGA – VIENYBĖJE>mes neturim ką prarasti...
Žygio prieš mokytojų genocidą organizatoriai
Giliai paanalizuota. Įdomu, ką "didieji reformatoriai" į tai atsakys. Tikriausiai tylės, kaip visada, "dubces" užraukę.
Daugelis is musu dabartineje Lietuvos situacijoje intuityviai jaucia visa "TAI", ka taip aiskiai, argumetuotai ir be skrupulu ivardijo p. Radzvilas. TAI tiesiog tvyro ore - "prakaituotuose"prekybos centruose, naujai suremontuotose saltose Vilniaus gatvese, miegamuosiuose rajonuose, kuriuos pasiekia is Vakaru puses puciancio vejelio atnesamas ismatu kvapas....dabar TAI norima perkelti i universitetus. Kazkas "suprivatins" aukstaji moksla ir nematomieji gaus Nauda is didziosios raides, o studentams ir eiliniams destytojams beliks uostyti pasalinio sios "reformos" produkto tvaika.
Daugelis is musu dabartineje Lietuvos situacijoje intuityviai jaucia visa "TAI", ka taip aiskiai, argumetuotai ir be skrupulu ivardijo p. Radzvilas. TAI tiesiog tvyro ore - "prakaituotuose"prekybos centruose, naujai suremontuotose saltose Vilniaus gatvese, miegamuosiuose rajonuose, kuriuos pasiekia is Vakaru puses puciancio vejelio atnesamas ismatu kvapas....dabar TAI norima perkelti i universitetus. Kazkas "suprivatins" aukstaji moksla ir nematomieji gaus Nauda is didziosios raides, o studentams ir eiliniams destytojams beliks uostyti pasalinio sios "reformos" produkto tvaika.
Šiuo metu AM sistema yra nemotyvuota siekti kokybės. Reformos tikslas, mano akimis, yra motyvuoti sistemos dalyvius siekti kokybės. Kokybė, kaip tokia yra priskirtina prie sąvokų "abstrakti forma", t. y. realiai nematerealizuotas reiškinys. Bet koks šios sąvokos vertinimas materializuotų reiškinių (penkių pojūčių pagalba) kontekste gali vesti į klaidą, nes šis reiškinys ribotai pažinus. Todėl reforma, kaip man atrodo, yra teisingai orientuota į priemones - į sistemos motyvavimą siekti kokybės. Prie šio straipsnio tiktų senas posakis: Dieve duok man išminties atskirti dalykus, kuriuos aš galiu pakeisti, nuo dalykų, kurių pakeisti negaliu. Linkėčiau straipsnio autoriui šios išminties.
Tokių gyvulių ir vergų tautai kaip lietuviai jokių Zaratustrų nereikia. Zartustrą išgirs koks persas ar arabas, bet ne vergas budulis lietuvis. Vergų tautelė tokį Zartustrą apspjaudys ir uždubasis beisbolo bitomis. Ir toliau vergaus.
Kaip tarybiniais laikais - turgaus bobų šurmulys. "Tu durnas", "Ne, tu durnas". Jei koks radžvilas atsistoja ir pasako "Pala, pala, žmonės, čia netvarkoje...", niekas neklauso. Užmėto raugintais agurkais ir senais batais. O kol vyksta turgaus bobų lygio muštynės, atvažiuoja ambalo (ar kokie "zuokiniai") bandiūgos ir įvykdo "reformą". Turgaus bobos isteriškai žviegdamos išsislapsto airijose ar būna suvaromos į šiluminius mazgus ir savartynus.
Nustokit muštis ir susivieniję duokit atkirtį.
Nustokit muštis ir susivieniję duokit atkirtį.
Jūsų pagrindiniai argumentai:
1) per ilgas straipsnis. Kyla klausimas - jei būtų parašęs trumpą, tuomet rėktumėte, kad per trumpas ir neatskleidžia reikalo esmės?
Visų tarybinių demagogų triukas vienodas ir nuspėjamas - "per ilgas ir nuobodus tekstas". Nugi aišku, kad ne liumpenui skirtas skaityti. Liumpenas tegul keikiasi "Delfyje" ir žiūri pornuchą. Ten viskas trumpa ir aišku.
2) Neturi pozityvių pasiūlymų... Cha cha cha:))))) Tai čia ir yra pozityvus pasiūlymas - sustabdyti beprotybę, pavadintą "reforma", nes aiškiai parodyta ir įrodyta, kur tai nuves. Tuomet atsikvošėti ir imtis realios reformos, su kuo mažesniais nuostoliais studentams ir eiliniams dėstytojams.
1) per ilgas straipsnis. Kyla klausimas - jei būtų parašęs trumpą, tuomet rėktumėte, kad per trumpas ir neatskleidžia reikalo esmės?
Visų tarybinių demagogų triukas vienodas ir nuspėjamas - "per ilgas ir nuobodus tekstas". Nugi aišku, kad ne liumpenui skirtas skaityti. Liumpenas tegul keikiasi "Delfyje" ir žiūri pornuchą. Ten viskas trumpa ir aišku.
2) Neturi pozityvių pasiūlymų... Cha cha cha:))))) Tai čia ir yra pozityvus pasiūlymas - sustabdyti beprotybę, pavadintą "reforma", nes aiškiai parodyta ir įrodyta, kur tai nuves. Tuomet atsikvošėti ir imtis realios reformos, su kuo mažesniais nuostoliais studentams ir eiliniams dėstytojams.
Vytautas Radžvilas: Aukštojo mokslo „reforma“: naikinantis globalizmo gūsis