Vyriausybės strateginio planavimo komitetas trečiadienį svarstys klausimą dėl Vilniaus oro uosto plėtros.
„Bus svarstoma Vilniaus oro uosto plėtra, kad oro uostas ir jame veikianti nacionalinė oro bendrovė „flyLAL“, kuri smarkiai konkuruoja su Latvijos „airBaltic“, taptų konkurencingi. Vyriausybė siekia, kad Vilniaus oro uostas taptų regiono pervežimų centru“, - sakė premjero patarėja Nemira Pumprickaitė.
Jos teigimu, Strateginio planavimo komiteto sprendimų neužteks, reikės priimti ir Vyriausybės nutarimą.
N.Pumprickaitė pabrėžė, kad klausimas sprendžiamas po to, kai baigėsi Vilniaus oro uosto ir „flyLAL“ konfliktas dėl privataus keleivių terminalo statybos ir kai šalys pasirašė sutartį.
Vilniaus oro uosto administracijos ir vienos „flyLAL Group“ bendrovių sutartis dėl dviejų hektarų žemės nuomos po jos valdomais pastatais oro uosto teritorijoje - pirmasis žingsnis, atveriantis kelią privataus oro keleivių terminalo statyboms.
Tačiau, pasak spaudos, visai neseniai oro uosto vadovai visiems aiškino, kad palaikantieji privataus keleivių terminalo statybą veikia prieš Lietuvos valstybę ir remia teroristus.
„flyLAL“ planai numatė, kad šalia oro uosto galėtų kurtis viešbučių ir konferencijų zonos, prekybos, biurų pastatai, o pirmasis plėtros žingsnis - dar vienas terminalas, kuris pajėgtų aptarnauti dar 5,5 milijono keleivių. Koncepcijoje minimo ketvirtojo pajėgumas - 5 mln. keleivių per metus.