Vilniaus miesto savivaldybė šį mėnesį mini 10 metų, kai vilniečiams paslaugos Savivaldybėje pradėtos teikti vieno langelio principu. Vilniaus miesto savivaldybė buvo pirmoji valstybės institucija Lietuvoje, įsidiegusi šią sistemą. Kasmet vieno langelio principu Vilniaus miesto savivaldybėje aptarnaujama beveik 110 tūkstančių interesantų – beveik 500 per vieną dieną. Nors aptarnaujamų interesantų skaičius kasmet didėja, jų aptarnavimo laukimo laikas sutrumpėjo maždaug iki 2 minučių.
Tik pradėjus priimti interesantus vieno langelio principu, Vilniaus miesto savivaldybė teikė 4 elektronines paslaugas gyventojams, šiais metais jų yra jau 89. Per 2013 metus suteikta iš viso 19 tūkstančių elektroninių paslaugų.
Per 10 metų laikotarpį Interesantų aptarnavimo padalinys dar ištobulino asmenų aptarnavimą Vilniaus miesto savivaldybėje: supaprastintos interesantų aptarnavimo procedūros, sureguliuoti į instituciją besikreipiančių asmenų ir gaunamų dokumentų srautai, sumažėjo popieriaus vartojimas, optimaliai paskirstomas ir panaudojamas darbuotojų darbo laikas.
Vilniaus miesto savivaldybės Interesantų aptarnavimo padalinys tapo pavyzdžiu kitoms viešojo administravimo institucijoms, į mokymus atvyksta kitų savivaldybių, privačių įstaigų, organizacijų bei įmonių atstovai.