„Eilės pradėjo kauptis nuo vasario 2 d., kai pasibaigė galiojimas dvišalių leidimų Lenkijos ir Rusijos, ir mes dabar turim apie 290 automobilių čia“, - pasakoja „DFDS seaways“ atstovas Vaidas Klumbys.
Nors kliūtys – biurokratinės, kenčia vairuotojai. Dažniausiai tai - baltarusiai, dirbantys rusų įmonėse. Genda arba vėluoja ir vežama produkcija.
Nors tolimųjų reisų vairuotojai nelepūs, išgyventi pakelėse nelengva. Maistą tenka gamintis vilkikų kabinose, o apie maudynes belieka tik svajoti. Vieni vairuotojai gauna dienpinigius, o kiti – atlygį už kilometrus, tad tokios prastovos jiems – didelis minusas.
Tačiau laukimas jau paženklintas nelaime. Vienas vilkiko vairuotojas šįryt rastas negyvas.
Klaipėdos uostas vilkikams iš Rusijos – vienintelis kelias į Vakarų Europą aplenkiant Lenkiją. Tačiau kasdien po kartą į Kylį keliantis keltas – ne guminis, tad eilė beveik nejuda.
Keltuose laisvų vietų nėra – jas seniausiai rezervavę nuolatiniai klientai, dėl saugumo negalima keltų perpildyti.
Plačiau apie tai – TV3 reportaže.