„Teo LT“ už klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba (KT) nubaudė 15,5 tūkst. litų bauda.
KT pripažino, kad pernai internete, skrajutėse bei reklaminiuose laiškuose skleista akcijos „Zebra vasara 2009“ reklama yra klaidinti. Ja buvo siūloma įsigyti įnternetą „Zebra“, nenurodant, kad vartotojams be reklamoje nurodytų paslaugos mokesčių gali tekti mokėti ir papildomus mokesčius.
Kaip rašoma KT pranešime, kai kuriose reklamose buvo nurodoma, jog „yra papildomų sąlygų“, tačiau padaryta išvada, kad toks prierašas vartotojų klaidinimo nepanaikino, nes neturintis specialių žinių vartotojas iš reklamos savaime negali suvokti, kad gali būti papildomų mokesčių priklausomai nuo interneto paslaugoms teikti naudojamos technologijos.
Skirdama baudą už Reklamos įstatymo reikalavimų pažeidimą Konkurencijos taryba kaip atsakomybę lengvinančią aplinkybę įvertino tai, kad bendrovė pašalino padarytą žalą, t. y. pasiskundusiam vartotojui pritaikė 100 proc. nuolaidą linijos mokesčiui iki akcijos laikotarpio pabaigos.
Ekonomika.lt