Nors laikraštis "Alio reklama" skelbia, kad jame galima rasti tūkstančius nemokamų skelbimų, tačiau pateikiami pigiai nuomojamų butų skelbimai jau seniai tapo nešvariu sukčių verslu, o pats laikraštis virto jų įrankiu, mano "Lietuvos rytas".
Informacijos apie patraukliomis kainomis Vilniuje nuomojamus butus ieškantys žmonės veltui kiekvieną pirmadienį ir ketvirtadienį perka laikraštį „Alio reklama“.
Maždaug 95 procentai tokių skelbimų laikraštyje tėra įvairių nekilnojamojo turto agentūrų jaukas klientams privilioti.
Užkibusiems ant jų meškerės už 100 arba 150 litų žadama suteikti neribotą skaičių nuomojamų butų adresų ir telefonų, bet realiai žmonės gauna nieko vertą pasenusią informaciją, anksčiau skelbtą tame pačiame laikraštyje arba internete.
Tiesa, kai kurios agentūros prekiauja ypatinga preke – iš laikraščio „Alio reklama“ vogta informacija, kurią už papildomą mokestį SMS žinutėmis siunčia klientams diena anksčiau nei pasirodo laikraštis.
Viena sostinės gyventoja dienraščiui skundėsi, kad nors jos skelbimas dėl nuomojamo buto "Alio reklamai" turėjo pasirodyti tik pirmadienį, jai skambinti ir teirautis žmoės pradėję jau sekmadienį.
Kitas sostinės gyventojas "Lietuvos rytui" pasakojo, jog visą mėnesį „Alio reklamos“ laikraštyje nesėkmingai bandė seseriai rasti nuomojamą butą ir nors laikraštį nusipirkdavo pirmadienį ir ketvirtadienį anksti ryte, 9 iš 10 kartų paskambinęs išgirsdavo, jog butas jau išnuomotas.
„Tai – nesąžininga konkurencija ir nešvarus verslas. O žmonės, mokantys už tai pinigus, įžūliausiai mulkinami. Didžia dalimi iš tokių agentūrų jie gauna seną informaciją, o dar neskelbta vogta pasinaudoja tik vienas iš dešimties, nors moka visi vienodai“, – karčių žodžių konkurentams negailėjo panašiu tarpininkavimu besiverčianti Antanina G.
Profesionaliai ir sąžiningai dirbti siekianti moteris sakė, jog sukčių skelbimai visiškai iškreipia rinką ir klaidina žmones.
„Kai žmonėms pasakau, kad tokių kainų kaip 450-500 litų už vieno kambario buto Fabijoniškėse, Šeškinėje ar Pašilaičiuose nuomą nėra, jie siunčia mane po velnių sakydami, jog tokių skelbimų pilna „Alio reklamos“ laikraštyje. Tačiau jie nežino, kad tie skelbimai – tik apgaulė“, – apmaudą liejo moteris.
Bendrovės „Alio reklama“ generaliniam direktoriui Sauliui Arvasevičiui prie laikraščio prisisiurbusių nekilnojamojo turto agentūrų veikla taip pat nėra naujiena.
Jo teigimu, kova su informacijos vagimis trunka tiek, kiek gyvuoja pats laikraštis – daugiau nei dešimt metų.
Artimiausiu metu nekilnojamojo turto skelbimai laikraštyje bus spausdinami žymint juos specialiais numeriais, o telefono numerį bus galima sužinoti tik paskambinus nemokamu telefonu į redakciją.
Taip pat žadama, kad jau vasaros pradžioje „Alio reklamos“ internetiniame tinklalapyje skelbimai atsiras tą pačią dieną, kai bus priimti.