• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors bankas „Snoras“ nebuvo pagrindinis šalies bankas, tačiau dėl jo nacionalizavimo ir pinigų klientų sąskaitose įšaldymo, kai kurios verslo įmonės patiria nemažų nuostolių ir neatmeta galimybės bylinėtis su valstybe dėl žalos atlyginimo, praneša LTV „Panorama“.Siuntų gabenimu ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje užsiimanti įmonė „Lex System“ banką „Snoras“ buvo pasirinkusi kaip banką, į kurį inkasuodavo iš pirkėjų surinktus pinigus. Įšaldžius banko sąskaitas, įmonė negali naudoti šimtatūkstantinių lėšų, kurias turėtų pervesti pardavėjams.

REKLAMA
REKLAMA

„Sumos būna įvairios – nuo kelių šimtų tūkstančių iki pusės milijono. Šiai dienai negalime pasakyti, kokios sumos buvo inkasuotos. Dabar tikrinama pagal orderiukus, kiek mes inkasavom pinigėlių. Šiuo atveju galime džiaugtis, kad esame tarptautinė kompanija ir esame pajėgūs savo klientams sumokėti iš einamosios sąskaitos pinigų“, – kalbėjo „Lex System“ generalinis direktorius Andrius Balkūnas.

REKLAMA

Įmonės vadovas skaičiuoja: jei įmonė būtų ne tarptautinė, ji ateinantį pirmadienį būtų bankrutavusi. Vien Lietuvoje aptarnaujama per pustrečio tūkstančio klientų, direktoriaus nuomone, įmonė dėl banko nacionalizavimo patiria milžiniškus nuostolius.

„Mes patiriame laiko sąnaudas, patiriame administravimo sąnaudas. Kitas dalykas, kad šiai dienai mūsų klientų aptarnavimo skyrius tik atsiliepinėja į skambučius, nes klientai matė, kad mes jiems visada darėm pavedimus iš „Snoro“ banko ir klausia, kokia mūsų situacija, ar mums tai nepakenks. Tai užburtas ratas. Vadinkime, kad mes šiandien paleidom sniego gniūžtę ir galvojom, kad gausis besmegenis. Tikėtina, kad nesigaus, o gausis lavina“, – teigė A. Balkūnas.

REKLAMA
REKLAMA

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2 “ klientams, kurie už paslaugas atsiskaito tiesioginiu debetu per „Snorą“, atsiskaitymus nukėlė savaitę, o pavedimus, kuriuos klientai padarė paskutinėmis dienomis – įskaitė.

„Visi klientai, kurie atliko mokėjimus vakar, užvakar, mes jų mokėjimus matome, pinigus matome. Tiesiog negalime jais pasinaudoti patys. Ir tiems klientams jokių rūpesčių nebus, tiems klientams mokėjimai yra įskaityti, jie savo įsipareigojimus mums atliko“, – tikino „Tele2“ finansų direktorius Aidas Tamošiūnas.

Jei banko veikla nebus atnaujinta kol baigsis tiesioginio debeto nukėlimo terminas, telekomunikacijų bendrovė spręs, ką daryti toliau, tačiau klientams paslaugų tiekimo tikrai nenutrauks.

Arnas Mazėtis

LTV „Panorama“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų