"Ratuoti" miestiečiai, užsukę į visą parą veikiančias automatines degalines, gali likti ir be kuro, ir be pinigų, antradienį rašo "Vakarų ekspresas".
Per pastarąsias kelias savaites į mūsų redakciją kreipęsi skaitytojai guodėsi, kad negalėjo pasinaudoti skirtingose Klaipėdos vietose įsikūrusių automatinių degalinių "Neste A24" paslaugomis.
Vieni jų pasakojo, kad pinigų surinkimo aparatai "praryja" pinigus, bet kuru automobiliai taip ir nebuvo aprūpinti. Kiti skundėsi, jog aparatai nepriima 20 litų nominalo banknotų.
"Neste A24" Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Ringaudas Steikūnas neneigė problemų degalinėse egzistavimo fakto. Tačiau "Vakarų ekspresui" jis sakė, kad įmonė nuolat deda pastangas atsirandantiems trikdžiams šalinti.
"Kai pasirodė nauji 20 litų vertės banknotai, degalinėse veikianti programinė įranga jų neatpažino, todėl nuo liepos vidurio buvo keičiama. Net patys šios įrangos gamintojai negali šimtu procentų garantuoti, kad programa veiks nepriekaištingai", - sakė pokalbininkas.
O kad savitarnos degalinėse veikiantys pinigų surinkimo aparatai nepripila degalų, nors pinigai sumokėti, anot R. Steikūno, - tikrovę atitinkantis, tačiau retas reiškinys.
"Nuolat stengiamės tobulinti automatinę sistemą, kuri, deja, neapsaugota nuo sutrikimų. Todėl įvykus nesėkmei bet kuris klientas gali paskambinti nurodytu vadinamuoju pagalbos numeriu ir būti ramus dėl to, kad mūsų bendrovės partneriai Klaipėdoje pasirūpins klientui patogiu laiku grąžinti sumokėtus pinigus arba leis už tą pačią sumą įsipilti degalų", - aiškino "Neste A24" atstovas.
Jis atkreipė dėmesį į tai, kad vairuotojų patiriami nepatogumai savitarnos degalinėse nėra dažni: "Remiantis statistika, per mėnesį mūsų penkiose uostamiestyje veikiančiose degalinėse atliekama 70 000 transakcijų, o klientų skundų per tą patį laikotarpį gauname per du šimtus."
Dažniausiai klaipėdiečiai "Neste A24" pagalbos telefono numeriu skambina tada, kai sumoka daugiau, nei degalų telpa į kuro baką. Mat bent jau kol kas pinigų surinkimo automatai grąžos neduoda.
Kita pasitaikanti bėda - nesusigaudymas, nors visa reikalinga informacija apie tai, kaip naudotis automatinės degalinės paslaugomis, yra pateikta.
"Paskambinus pagalbos numeriu, tiksliau, paspaudus serviso mygtuką, 50 procentų visų problemų išsprendžiamos tą pačią akimirką, klientui bendraujant telefonu su operatoriumi", - teigė R. Steikūnas.